Vad är anledningen att vissa måste betala så mycket? Har dom dragit helt fel eller är det nån annan anledning?Jag ska betala tillbaka knappt 22000kr men det hade jag räknat med.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är anledningen att vissa måste betala så mycket? Har dom dragit helt fel eller är det nån annan anledning?Jag ska betala tillbaka knappt 22000kr men det hade jag räknat med.
Vad är anledningen att vissa måste betala så mycket? Har dom dragit helt fel eller är det nån annan anledning?
Får också tillbaka. Lite mindre än jag hoppats på. Frågan är Vad är bästa sättet att spendera den på? Spara?, Amortera? , Resa?, Köpa något skoj?
För min del så blir det lite av ett tvångssparande skulle högst sannolikt nalla på pengarna om jag hade dem på kontot Dessutom är det som en sommarpresnt jag ser framemot varje år Pengar i en stor klump som jag kan göra vad jag vill förNi som får tillbaka stora summor varje år, varför ber ni inte att de drar mindre skatt och istället sätter in 2000 i månaden på ett räntekonto? Då växer ju pengarna lite åtminstone.
Ni som får tillbaka stora summor varje år, varför ber ni inte att de drar mindre skatt och istället sätter in 2000 i månaden på ett räntekonto? Då växer ju pengarna lite åtminstone.
Samma här men nu har jag inga avdrag alls så då blir det såhär.Ska betala tillbaka 95kr.
Är ju ingenting men lite surt efter att alla år iaf fått tillbaka några tusenlappar...
Ni som får tillbaka stora summor varje år, varför ber ni inte att de drar mindre skatt och istället sätter in 2000 i månaden på ett räntekonto? Då växer ju pengarna lite åtminstone.
Jag har alltid haft en deal med mina chefer så dem drar lite extra skatt varje månad, inget som direkt känns i pllånboken under året och så får man en sån fin "present" en gång om året som man eg aldrig tänker på Nu när jag antagligen kommer jobba på större företag efter examen så vete tusan om dem gör sånt..
Inser att jag kommer förhoppningsvis får lite grann tillbaka från pendling till skola/ jobb. Handlar om nån tusenlapp bara.Fast man kan väl inte skicka in den idag? Titta går bra.
Behöver fylla i en bilaga innan den skickas in, som det ser ut nu så kommer jag få tillbaka ytterst lite.
Får man tillbaka på skatten om man pendlar med bil till skola på annan ort där kollektivtrafik inte ens är möjligt?Inser att jag kommer förhoppningsvis får lite grann tillbaka från pendling till skola/ jobb. Handlar om nån tusenlapp bara.
Pengarna kommer gå åt att klara av sommaren och om jag klarar av sommaren utan dem så åker de in direkt på sparkontot.