samma härMen vart kollar jag på skatteverkets hemsida?
Får bara ett meddelande om att tjänsten öppnar 19 mars
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
samma härMen vart kollar jag på skatteverkets hemsida?
Får bara ett meddelande om att tjänsten öppnar 19 mars
Aha, jag får testa, tack!Ahh den som söker den finner - hittade det
@DarkInNight Klicka på rubriken deklaration 2015 direkt under "privat" och använd inte någon av de andra länkarna.
Jag får tillbaka
Jag visste sedan innan att jag skulle få tillbaka eftersom vi inte jämkar våra räntor. Och typ 25 lax för pendling till jobb, så det åker väl in på sparkontot, tack och bock! Eller så skickar jag unghästen på inridning
Hur räknar man egentligen när det kommer till avdrag för pendling? Jag har läst allt i ämnet men fattar ändå noll
Pendlade 22mil om dagen i fem månader, och sparade mer än 2h om dagen jämfört med kollektivtrafik = uppnår kriterierna. 18.5kr/mil = närmare 40.000kr
Men vad säger det, egentligen? Hur mycket av de 40.000kr får jag tillbaka?
Du ska ju fylla i allt,sen räknar dom av det själv. Så fyll i 22 milx 5 månader x 18,50,fyll i det,sen ser du på vad nya summan blir att få tillbaka.
Du kan även hörande lönekontoret hur många dagar du jobbat, så blir det lättare att räkna ut rätt en månad kan ju ha olika många jobbardagarHur räknar man egentligen när det kommer till avdrag för pendling? Jag har läst allt i ämnet men fattar ändå noll
Pendlade 22mil om dagen i fem månader, och sparade mer än 2h om dagen jämfört med kollektivtrafik = uppnår kriterierna. 18.5kr/mil = närmare 40.000kr
Men vad säger det, egentligen? Hur mycket av de 40.000kr får jag tillbaka?