Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag håller på att bli tokig! Letar som en galning efter en video som jag såg på Facebook för några månader sedan, men jag kan inte hitta...
Svar
1
· Visningar
577
Senast: Prosit
·
Äldre Ja det kan ju inte bara vara jag som dricker någon form av shakes här. Vilka shakers använder ni? Är ni nöjda/missnöjda, håller de tätt...
Svar
2
· Visningar
536
Senast: cewe
·
Äldre Andra trådstarten för dagen inser jag. I helgen ska vi åka på kryssning till Riga. Med oss har vi en två-åring. Båten har väldigt klent...
Svar
0
· Visningar
446
Senast: Amha
·
Äldre Angående den hemska flygplanskraschen i alperna. Hur kommer det sig att man fortfarande endast kan ta hjälp av de svarta lådorna för att...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 131
Senast: Zaga
·
Äldre Allvetande bukepedia. I en arbetsordning för en organisation har jag stött på begreppet "tredje person". Bl.a. i detta: "Denna...
Svar
6
· Visningar
767
Senast: Hermelin
·
Äldre Jag har tröttnat på att bara använda jeans som byxor, men alla andra typer av byxor är för stora för mig. Nu slog jag ändå till på ett...
Svar
18
· Visningar
5 155
Senast: golit
·
Äldre Till ht-15 kommer sambon att börja studera vid Uppsala uni!(och förhoppningsvis även jag.) Vilket betyder flytt till en för oss, helt...
Svar
14
· Visningar
1 119
Senast: LittleJohn
·
Äldre En nära släkting till mig ska gifta sig och det är bara närmsta familj som är bjudna dvs inte jag mfl. Denna släkting bjuds alltid in...
2 3
Svar
54
· Visningar
7 136
Äldre Någon här inne som läser/ ska läsa till socionom? Jag ska skriva högskoleprovet om två dagar och hoppas på att kunna söka socionom efter...
Svar
18
· Visningar
1 572
Senast: Youmeoh
·
Äldre Ska på fest om två veckor, temat är engelsk 20-tal. Har googlat för inspiration men vet inte om jag blir klokare på var jag kan få tag i...
Svar
18
· Visningar
2 521
Senast: Rie
·
Äldre Nu menar jag inte här på sidan, utan helt generellt. T.ex. så läste jag ett inlägg på FB häromdagen. Det var en hundägare som släppt...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
9 139
Senast: Fan of Bill
·
Äldre Är i behov av hjälp. Min iphone 4s verkar nämligen ha fått knäppen? Det är nämligen så att en massa bilder som jag hade sparat i molnet...
Svar
0
· Visningar
515
Äldre Nån som följer denna underbara serie? Tittar på nyaste avsnittet på tredje säsongen just nu, och måste säga att jag bara äääälskar...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 586
Senast: Vira
·
Äldre Glöm inte Earth Hour ikväll mellan 20.30-21.30! :)
Svar
9
· Visningar
980
Senast: TinyWiny
·
Äldre Jag har funderat på att skaffa gratisversionen. Har inget alls f n. När jag klickar på någon Spotifylänk som mina vänner på FB har så...
2
Svar
30
· Visningar
1 732
Senast: Rosett
·
Äldre Alltså, för ca 6 månader såg jag en film (minns inte vilken men den var dålig och hade en ganska B produktion... ^^) Iaf, i denna film...
Svar
7
· Visningar
1 494
Äldre Min mor försökte idag att avsluta sina lotter hos postkodlotteriet vilket visade sig vara väldigt svårt. När kundtjänsten förstod att...
2
Svar
36
· Visningar
4 782
Senast: smedsussie
·
Äldre Känner du dig nöjd med ditt liv? Din livssituation? Ditt jobb? Din bostad? Din familj? Din fritid? Dig själv? Berätta gärna...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 637
Senast: chaosgirl
·
Äldre Lite inspirerad av en tråd på Förälder (som handlar om vegetarianbarn), började jag fundera över vad som skulle hända om hela jordens...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
11 752
Senast: Mia_R
·
Äldre Bernth har målat sitt hus i en färg som blir mörkare ju högre upp på väggen man tittar. Lite som färgskiftningarna på himlen, toningar i...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 862
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar