Downton Abbey-tråden

Sv: Downton Abbey-tråden

Åååh vad bra det var, men drygt att det är nästan ett år tills det börjar igen :p.

Jag känner mig förresten helt ok med att komma över Matthew om det är för mr Blakes skull :D.

Serien läggs ner efter nästa säsong. :(
På sätt och vis är det förstås sorgligt, men jag tycker ändå att det känns övervägande bra. Det går ju inte att få en handling utan att det inträffar diverse sorgliga problem, och jag tycker att karaktärerna förtjänar lite lugn och ro snart :p.

Men så är det också en del av mig som tycker att serien tog slut efter säsong 3.

Däremot så skulle det vara fantastiskt om skaparna av DA kunde göra en ny serie i liknande miljö! :)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Nu skriver jag som det är. Jag behöver input och jag vill/kan inte berätta detta för någon i min närhet. En triggervarning kanske är på...
Svar
7
· Visningar
1 079
Senast: soom
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 627
Senast: Farao
·
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
4 382
Senast: Dopy
·
Äldre Jag vet inte om det bara är mina hjärnspöken eller om jag borde ta händelsen på allvar, så ni får gärna hjälpa mig att reflektera. Igår...
2
Svar
30
· Visningar
4 995
Senast: Singoalla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar