Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Ska ni kolla in den? Det blir långt till nästa gång...så passa på...
2
Svar
32
· Visningar
2 248
Äldre Jag har fått ett brev om att mina fonder som jag sparar i kommer att avregistreras från premiepensionssystemet. Pengarna kommer...
Svar
8
· Visningar
391
Äldre Håller på att fixa pastasallad till ett möte i morgon. Ingen har meddelat specialkost man jag VET att det finns åtminstone EN vegan med...
Svar
12
· Visningar
1 128
Senast: Texaz
·
Äldre Fästmannen och jag åker till USA nästa vecka, och vi kommer då att spendera några dagar i Washinton D.C. Men vad ska vi göra? Att gå...
Svar
16
· Visningar
1 447
Senast: hastflicka
·
Äldre Är det någon här som varit där och som har några tips? Eller som har tips utan att ha varit där? :p Vi ska dit i april och det ska...
Svar
1
· Visningar
369
Senast: fem
·
Äldre Vi ska mer eller mindre bestämt åka till Panama i höst, vilket jag ser fram mot enormt. En sak som står på att-göra-listan är...
Svar
3
· Visningar
358
Äldre Själva gick vi över till fast tvål för några år sen och är supernöjda. Fast tvål räcker längre och funkar bra tycker vi. Finns dessutom...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
9 922
Senast: Chili
·
  • Omröstning Omröstning
Äldre Angående Måns Z debacle med ordvänderier hit och dit tänkte jag att vi tar en snabb omröstning för att se hur Bukes världsbild ser ut...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
6 279
Senast: Blue
·
Äldre På kort sikt måste samhället genom handling visa att man inte accepterar att gängen gör upp med vapen i hand. Straff för innehav av...
Svar
0
· Visningar
423
Äldre Precis som ribriken säger. Från en dag till den andra så har jag ingen ordlista när jag skriver inlägg p Instagram. Dvs jag behöver...
Svar
18
· Visningar
793
Senast: MaRomer
·
Äldre Ja det är sant, det är äntligen dags för finalen i melodifestivalen 2015!! :banana::banana::banana: Nu har alla fått sjunga en, eller...
13 14 15
Svar
286
· Visningar
13 429
Senast: landet
·
Äldre Lite väl genomskinligt, verkar vara ett första steg mot NATO Vi tillhandahåller Ubåter av yppersta kvalitet, ett hyfsat flygvapen Och...
Svar
5
· Visningar
681
Senast: anna_panna
·
Äldre Är det bara min dator som blivit knäpp eller har texten ändrat färg till blått?
Svar
7
· Visningar
490
Senast: pannkaka
·
Äldre Har lite funderingar på att bli god man. Är det någon här som är det? Tycker ni att det är kul? Är det värt arvodet eller är det mest...
Svar
10
· Visningar
1 047
Senast: voltis
·
Äldre Har du genomgått (eller genomgår) KBT? Hur har det fungerat? Hjälper det? Jag tänker främst mot tankemönster och invanda reaktioner. Är...
Svar
3
· Visningar
565
Senast: Azalea
·
Äldre Det är starka solvindar just nu och det sägs ju ställa till det på jorden. I morse när jag klev i bilen hade alla radiostationer...
Svar
1
· Visningar
420
Senast: Idas
·
Svar
30
· Visningar
2 070
Senast: Prosit
·
Äldre Precis som rubriken frågar så är jag allmänt nyfiken av åsikterna angående vindkraft på buke. I mitt arbete har jag indirekt fått viss...
12 13 14
Svar
262
· Visningar
10 840
Senast: lillkillen
·
Äldre Jag var i helgen på en väldigt stor begravning. Begravningar är i allmänhet ett väldigt fint sätt att samlas runt någon man tycker om...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 931
Äldre Behöver verkligen köpa nya hörlurar nu och vänder mig såklart till buke för att få de bästa tipsen! :D (Vet att det finns en liknande...
Svar
4
· Visningar
711
Senast: G-uldlock
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama