MELODIFESTIVALEN 2015 - FINAL!

Var det någon som såg Melodifestivalen teckenspråkstolkad? Jag såg på nåt forum att det nämndes under programmets gång så jag slog över dit och såg en liten stund. Helt underbara teckentolkar, 12 poäng för inlevelse haha :D

Jag fick den i mitt fb-flöde. Delad över 4 miljoner gånger :D

Jag fick den i mitt fb-flöde. Delad över 4 miljoner gånger :D

Kul! han var ju för härlig :D även de andra teckentolkarna hade inlevelse men han var den som bjöd mest på sig själv.
Han har ju även hjälpt till att teckentolka Melodifestivalen tidigare år, det här bidraget t.ex.:

Kul! han var ju för härlig :D även de andra teckentolkarna hade inlevelse men han var den som bjöd mest på sig själv.
Han har ju även hjälpt till att teckentolka Melodifestivalen tidigare år, det här bidraget t.ex.:

Fantastiskt! :D

Rapport kallade dem teckenspråksartister, mycket rättvist. De andra var också superbra. Och uppklädda och allt.

Bor inte din dotter hemma? :-)

Min yngsta (3 år) älskar Hasse, hans skånska och har lyssnat på "Guld och gröna skogar" och "Änglahund" (som en vilsen pappa visade henne på Youtube i välmening) sedan den var med i deltävlingen. Rösten för hennes del är solklar!
Haha förlåt, ingen ANNAN här hemma skulle jag skrivit! Förlåt förlåt!

Liknande trådar

Äldre Japp! Nästa helg är det då dags, för finalen i Melodifestivalen 2018! :banana::banana::banana: Vad fort det har gått, vips så har vi...
9 10 11
Svar
214
· Visningar
10 373
Senast: Knasibas
·
Äldre Ja ni läste rätt, vi är redan framme vid årets sista deltävling! Förr veckan såg vi en joikare och en ung poptjej gå vidare direkt till...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 050
Senast: landet
·
Äldre Nu är det dags att börja blicka framåt, i alla fall fram till lördag denna vecka, och melodifestivalens andra deltävling...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
5 348
Senast: voltis
·
Äldre Lika bra att vara ute i god tid efter att vi fort konstaterat att deltävling 2 bjöd på få överraskningar och rätt så många bottennapp...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
5 879
Senast: voltis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar