MELODIFESTIVALEN 2015 - Deltävling 3

Men vafan, enda låten jag gillade något gick såklart inte vidare. Vad är det för fel på folket som röstar :meh:

Undrar hur bidragen som inte gick vidare till delfinalerna låter när det är den här nivån på dom 32 som gjorde det.

Är det någon som kan förklara för mig varför de som tittar via SVT Play måste rösta under själva snabbreprisen?

Det är ju precis samma telefonnummer. Hur ska de fatta att jag som tittat på datorn varit busig och ringt två minuter efter att snabbreprisen är över när det är helt okej för dem som tittar på vanlig tv att ringa och rösta, på samma nummer? :confused:

Det känns som att jag har missat något här :D

Liknande trådar

Kultur Redan dags för deltävling 3! :nailbiting: :bump: Har vi redan sett årets vinnare eller kan det vara någon av lördagens bidrag som...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
9 855
Senast: Lingon
·
Kultur Ja ni läste rätt! Det HAR gått ett år redan, det är äntligen dags för MELODIFESTIVALEN 2021! :banana: :banana: Förra året var det...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
7 293
Senast: Lingon
·
Kultur Ja nu har vi nåttslutet på årets turné.... Sista deltävlingen i MELLO är här :nailbiting::bump: Kommer vi se årets vinnare på lördag...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
5 713
Kultur Redan onsdag! :nailbiting: På lördag är det deltävling 3 i MELLO, kommer vi se årets slutgiltiga vinnare eller kommer den nästa vecka...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
4 967
Senast: voltis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar