MELODIFESTIVALEN 2015 - Deltävling 3

Men ååå hur kunde jag missa den här när jag letade bland alla trådar. Förlåt för att jag gjorde en ny.

Jag tror att Jon Henrik och Andreas J går vidare efter att ha förhandslyssnat. Kommer mumsa på festivalbrickan som jag
vann för att jag gissade rätt på vilka som gick vidare förra veckan;) Ha en trevlig helg!

JA i morgn är det dags!!
Dottern har beställt popcorn och salta pinnar ;)

Har inte tjuvlyssnat så klart, men läst lite kommentarer. Låter som att många hoppas på Jon, att den nog skulle funka i ESC där de brukar gilla det där lite etniska?
Även att Andreas J låter som... Andreas J. Perfekt tycker jag, trist tycker andra.
Isa är tydligen årets Ace WIlder hehe.

Ska bli spännande hur som!!

Och jag fick en ide om att gå på finalens matine-genrep på friends. Men det ska nog alla andra med, för hittar bara dåliga platser.. bläää... Dottern hade ju älskat det, och jag med! Vill inte se finalen, den ska ses i lugn och ro framför tv:n ;)

Påminner lite om Loreens låt, men jag gillade den faktiskt, och jäklar vad snygg hon var i dom kläderna :o:up::p

Är det bara mitt play som inte funkar som det ska? :/ Laggar och det kommer upp "verkar vara problem med uppspelningen, försök igen"

Liknande trådar

Kultur Redan dags för deltävling 3! :nailbiting: :bump: Har vi redan sett årets vinnare eller kan det vara någon av lördagens bidrag som...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
9 855
Senast: Lingon
·
Kultur Ja ni läste rätt! Det HAR gått ett år redan, det är äntligen dags för MELODIFESTIVALEN 2021! :banana: :banana: Förra året var det...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
7 293
Senast: Lingon
·
Kultur Ja nu har vi nåttslutet på årets turné.... Sista deltävlingen i MELLO är här :nailbiting::bump: Kommer vi se årets vinnare på lördag...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
5 713
Kultur Redan onsdag! :nailbiting: På lördag är det deltävling 3 i MELLO, kommer vi se årets slutgiltiga vinnare eller kommer den nästa vecka...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
4 967
Senast: voltis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar