Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag bara antog att Groupie var menad att vara dubbeltydig ...
"Ingen vill ju vara helt själv, ta en Groupie ikväll"
Menar ni att den seriöst ska föreställa att handla om "ta kort och lägga upp på sociala medier"?
De sjunger ju dessutom typ "ingen lämnas utanför, alla ska vara med, ta en groupie ikväll"Jag kanske är fördomsfull men jag tror inte att Samir&Victor är kapabla till något med dubbeltydighet
Jag tolkar uppenbart allt perverst för även i det där ser jag dubbeltydighet ...De sjunger ju dessutom typ "ingen lämnas utanför, alla ska vara med, ta en groupie ikväll"
De sjunger ju dessutom typ "ingen lämnas utanför, alla ska vara med, ta en groupie ikväll"
Jag tolkar uppenbart allt perverst för även i det där ser jag dubbeltydighet ...
@LadyCovergirl De kan väl ha fått hjälp?
Vad var det för speciellt med hennes framträdande?Mariette stod för klassen i detta urusla startfält.
Hon var den enda som kunde sjunga och som framförde en ok låt på ett proffsigt sätt. (Magnus kan sjunga men jösses vilken låt.)Vad var det för speciellt med hennes framträdande?
Hon rörde sig lite mer när hon visste att hon gått till final än innan. Hon stod ju bara där!
Klart hon stod still. Skitjobbigt att dansa runt med ett 10 m tygstycke efter sig.Vad var det för speciellt med hennes framträdande?
Hon rörde sig lite mer när hon visste att hon gått till final än innan. Hon stod ju bara där!
Hon var den enda som kunde sjunga och som framförde en ok låt på ett proffsigt sätt. (Magnus kan sjunga men jösses vilken låt.)
Klart hon stod still. Skitjobbigt att dansa runt med ett 10 m tygstycke efter sig.