MELODIFESTIVALEN 2015 - Deltävling 2

@LadyCovergirl Varför var trummorna kritiserade?

Jag är inte säker, därav mitt frågetecken, men jag har för mig att jag läst kritik mot att trummorna bara flyttades runt och inte tillförde något. Men om jag läste det i City, Metro, Skånskan, Sydsvenskan eller någonstans på internet är högst oklart :o (Att jobba helg i ett fängelse är så enormt ospännande att jag läser allt jag kan hitta :p )

Jag skrev att jag inte fattade vrf de var tvungna att flytta runt trummorna så man blev helt snurrig i huvudet... Men det kan ju hända att fler än jag haft den synpunkten. :p

Trummandet har jag dock inget emot.

Jag vill gärna gilla Sanne och Marie men tyvärr, det var för tråkigt. (Och ja, jag håller med om analysen gällande likheterna med The Common Linnets från fjolårets ESC. Jag var dock inte förtjust i den gruppen heller :p )

Jag skrev att jag inte fattade vrf de var tvungna att flytta runt trummorna så man blev helt snurrig i huvudet... Men det kan ju hända att fler än jag haft den synpunkten. :p

Trummandet har jag dock inget emot.

Hrm, jag har dock för mig att jag läst det någon annanstans än på Buke. Brukar inte läsa på Buke så ofta på jobbet. Men jag kan förstås ha tappat bort mig under dagen. Tolv timmar på psykavdelning gör mig lite mentalt utmattad :o

@LadyCovergirl - min tjej blev helt fascinerad av Linus. "Kolla hans hals mamma!" :D men tatueringar har hon ju sett på mig och sina mostrar och andra så det är ju inget konstigt för henne :)

----------
Magnus låt är jättebra tycker jag! Blir till och med partysugen ju :)

Men vilket tråkigt startfält. Inte många direkt som stod ut eller känns som att de har någon slag chans att vinna och sedan vinna den stora. :eek: :eek: :cool:

Jag har sagt någon tidigare, att det vore bättre att göra en enda stor tävlingskväll av dem, för då skulle det bli mer rättvis för alla artister. :cool:

jag tror på Linus och Magnus direkt till final och Samir & Viktor och neverstore till andra chansen.

Jag gillade Filippas skämt om debutanter och vanliga tanter :D

Liknande trådar

Kultur I morgon smäller det! Det är dags för veckans höjdpunkt : deltävling 2 i melodifestivalen! :banana: :banana: :banana: De tävlande...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
8 132
Senast: Halcyon
·
Kultur Ja ni läste rätt! Det HAR gått ett år redan, det är äntligen dags för MELODIFESTIVALEN 2021! :banana: :banana: Förra året var det...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
7 293
Senast: Lingon
·
Kultur Ja ni läste rätt, det är åter igen dags för det stora musikkalaset som vi alla längtat efter! Melodifestivalen 2020 är här...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
7 596
Senast: voltis
·
Tjatter Ni trodde väl inte jag glömt årets höjdpunkt här på Buke?? :D:D:D Nä nä, här kommer årets första tråd om MELODIFESTIVALEN...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
9 877
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar