MELODIFESTIVALEN 2015 - Deltävling 2

Vad var det för speciellt med hennes framträdande?
Hon rörde sig lite mer när hon visste att hon gått till final än innan. Hon stod ju bara där!
Vissa låtar nehöver man inte röra sig så mkt till, och just i hennes låt tycker jag att stillaståendet passade utmärkt. Tyg o ljus stod för rörelserna. Och jag tyckte hon sjöng bra o låten var lite annorlunda o hade ngn sorts mystik över sig det gillar jag :)

Tror inte det är så mkt mer att säga om denna deltävling.
Inga jättehöjdare till artister, och de få som hade ngn form av kvalitet gick vidare. Inga större överraskningar heller, mer än att kanske många upptäckte Mariette för första gången?

Hon verkar dela bukegänget, men min ¨åsikt står fast: hon har ngt som sticker ut och det kommer behövas senare i tävlingen. Men, troligtvis har vi ej sett årets vinnarbidrag ännu?

Återstår att se, jag startar strax nästa tråd :D

Liknande trådar

Kultur I morgon smäller det! Det är dags för veckans höjdpunkt : deltävling 2 i melodifestivalen! :banana: :banana: :banana: De tävlande...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
8 132
Senast: Halcyon
·
Kultur Ja ni läste rätt! Det HAR gått ett år redan, det är äntligen dags för MELODIFESTIVALEN 2021! :banana: :banana: Förra året var det...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
7 293
Senast: Lingon
·
Kultur Ja ni läste rätt, det är åter igen dags för det stora musikkalaset som vi alla längtat efter! Melodifestivalen 2020 är här...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
7 596
Senast: voltis
·
Tjatter Ni trodde väl inte jag glömt årets höjdpunkt här på Buke?? :D:D:D Nä nä, här kommer årets första tråd om MELODIFESTIVALEN...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
9 877
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Målbilder för trubbnosar.