Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De är fina låtar men inget som sätter sig eller känns i kroppen som Benjamins låt .
Känns lam o trist tänkte du ?
Aja, så det kan gå. Vi vinner ju inte iaf. Jag gillar Tjeckiens bidrag bäst hittills, tror jag. Älskar kamelen i hans musikvideo
Jag gillar Estland och Grekland!!
Helt klart det bästa jag någonsin hört henne göra!Caroline af Ugglas - I U
Fantastisk tolkning av en medioker låt
Med tanke på att jag älskar Metallica, Ozzy och Volbeat vill jag ge mig själv en klapp på axeln för att jag härdade ut (nästan) hela finalen av melodifestivalen!
Tja, jag hade detta på känn när jag kom på mig själv med att nynna dance-dance-dance-you-off ett par dagar efter den deltävlingen. Det är dock inte så jag jublar och klappar händerna men det hade funnits ännu värre alternativ detta usla år. Och årets Ingrosso var betydligt bättre än förra årets God Förvaring. Så det kan säkert sluta med ännu en hedrande topp-fem eller åtminstone topp-tio beroende på vad övriga länder skickar.
Men till ett annat år så måste ju någon bara lösa detta, och någon gång fixa ett bidrag till Mariette som har lite star quality och som gör henne rättvisa? Hon var den klart bästa artisten redan när startfältet släpptes, men inte ens hon kan ju göra mer än så här med ett mediokert bidrag.