Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja! Hon har varit fantastisk!Farah är den stora stjärnan som jag kommer minnas efter mello i år !!!
VILKEN underbar människa !!!
Han fick 90 poäng av tittarnaJag slog på precis när Cornelia fick publikens poäng Men missade hur mycket Bagge fick?
Men fy då.
Aja, insåg när jag hörde datumet (om det stämmer, en torsdag?) att jag kommer missa ESC (är på spa då, kanske väl valt, alla andra e kanske hemma hos tv:n...) nu känns det inte lika tråkigt iaf....
Orkar jag titta till slutet?
Ser ut att gå alldeles för bra för Cornelia. Gäsp.
Nåväl jag har väl inte så representativ smak då...
Samma här....
Ja ungefär så är det för mig också inget som jag minns inte ens från uttagningen har jag något minne av den.Jag kan verkligen inte få in låten i huvudet av hon som vann, den är inte dålig, bara intetsägande så jag inte kommer ihåg den. Så ja, det var roligt att ha sett mello för första gången på flera år, men det blir inget eurovision för min del.
Kul att Bagge åtminstone kom tvåa.
Fick rätt på vem jag ville skulle komma sist
det är länge sen det infördes, det är väl för att undvika finalmissar och sistaplatser
Lovande om man tittar på de mest inbitna Eurovisionfansens omedelbara reaktioner direkt efter finalen:
Visa bifogad fil 87284
Den har jag inte lyssnat på ännu, men det hade varit riktigt roligt för tävlingen om det blev så! Jag har ju en allmän crush på Italien och en extra crush på Mahmood, och är mycket förtjust i deras bidrag i år med så de får gärna också vara med i toppstriden igen.Det är mitt intryck av ESC-fansens åsikter också!
Men, kvällens stora ESC-chock är att UK har en svinbra låt i år!! Den kan mycket väl vinna! Sam Ryder "Space man".