Jag ogillar verkligen de där hästarna...Varför varför varför använder Anna Bergendahl animerade tråkhästar i bakgrunden klipp på riktiga hästar tycker iaf jag hade gett lite mer tryck i låten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ogillar verkligen de där hästarna...Varför varför varför använder Anna Bergendahl animerade tråkhästar i bakgrunden klipp på riktiga hästar tycker iaf jag hade gett lite mer tryck i låten.
Jag gillar dem inte heller, men femtonåriga killen härhemma tyckte på allvar att bakgrunden var "lite cool". Även om han kollar på Mello med mig så brukar han väldigt, väldigt sällan tycka något är coolt.Jag ogillar verkligen de där hästarna...
Men ja! Den som galloperar.... Stumt och alldeles jättefult.Jag ogillar verkligen de där hästarna...
JaaaÄlskar Cazzi Opeias låt och nummer. Hoppas den går vidare. Internationell hit-potential
Vilken tur! Jag fick bara med Tone. Cazzi Opeias låt är bra, så är nöjd med att hon kom med också.Jippi!!! Mina fyra favoriter vidare!
Fick 2 av 3 jag hoppades på vidareJippi!!! Mina fyra favoriter vidare!