Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var det en skrikig kille i vitt? Ja, då var det bara duMen alltså är det bara jag som älskade Kroatien?!
Nä. Även min softspot. Jäs gossen ett par år så kommer det bli andra bullar.Men alltså är det bara jag som älskade Kroatien?!
Jag med , och jag vet ej varförMen alltså är det bara jag som älskade Kroatien?!
Lite olika, minns förrförra året då Italien med gorillan var grymt förhandstippade, men portugal vann....Hur rätt eller fel brukar bettinglistorna hamna i slutänden?
Hur fan kan du beskriva honom så när han hade stora guldvingar?!Var det en skrikig kille i vitt? Ja, då var det bara du
Nä. Även min softspot. Jäs gossen ett par år så kommer det bli andra bullar.
Ja jag vet inte med dig, men själv älskar jag det där supercheesiga överdrivna som man bara ser i EurovisionJag med , och jag vet ej varför
Just därför! Det var fruktansvärt.Hur fan kan du beskriva honom så när han hade stora guldvingar?!
Så kanske man ska göra!Just därför! Det var fruktansvärt.
KL
Nu har jag i alla fall bettat på Israel och Ryssland. Ogillar båda men gör vadsomhelst för pengar.
Nej, det var makens favorit ikväll.Men alltså är det bara jag som älskade Kroatien?!
Bah. Passa dig!Just därför! Det var fruktansvärt.
KL
Nu har jag i alla fall bettat på Israel och Ryssland. Ogillar båda men gör vadsomhelst för pengar.
Bra make!Nej, det var makens favorit ikväll.
Va? Är det samma person som åker runt? Kanske är sponsradMaken observerade den där galna lilla ESC-ryssen som man ALLTID får se i publiken.