LadyCovergirl 16 Maj 2019 #22 Rumänien var heller ingen höjdare. Jag trodde ju att tippade topplåtar skulle delta idag?
mandalaki 16 Maj 2019 #30 Herregud, inte ens Carola hade någon gång änglavingar! Och varför skriker han så, har ljudet lagt av?
Herregud, inte ens Carola hade någon gång änglavingar! Och varför skriker han så, har ljudet lagt av?
Rhinos 16 Maj 2019 #36 Extremt färglösa klädval på deltagarna i år. Nästan alla har haft svarta eller vita kläder.
mandalaki 16 Maj 2019 #37 Albanien är så jobbig att den säkert går vidare. Och Ryssland var så där too much som de alltid är.
LadyCovergirl 16 Maj 2019 #39 Ryssland är proffsig men jag föredrar hans låt från 2016. Den lyssnar vi gärna på lite då och då. Albanien är pfft. Norge kan jag inte riktigt bestämma mig för. Men det kan iaf få gå vidare till final.
Ryssland är proffsig men jag föredrar hans låt från 2016. Den lyssnar vi gärna på lite då och då. Albanien är pfft. Norge kan jag inte riktigt bestämma mig för. Men det kan iaf få gå vidare till final.