Malta går inte hem hos mig men hennes ögonskugga är fin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JaÄr det den med personen med hästhuvud på en stege?
Håller helt med om ljudet! Vissa artister låter det som att micken är en halvmeter längre ifrån påAlltså Litauen
Trodde det skulle va fler som skulle slåss om platserna men ser nog Sverige som en av de 10.
MEN hans röst höll inte helt och det kan ju ligga emot honom...
Förstår verkligen inte varför Malta är så upphissade ? Visst kan hon sjunga men låten är ju "jaha ?"
Cypern är "lady Gaga - kopia" (låten inte tjejen) men jo den svänger ju ...
Norge är helt ok =)
Belgien ... Som Depeche Mode fan så är det ok men inte mer...
Sen måste jag erkänna att hur jag än fixa med ljudet hemma så tycker jag INTE de lyckades få ut ljudet ...
Körde både från tvn (nej det brukar verkligen inte va bra) men lyckades få igång så jag fick ljudet via mitt surroundsystem och nu låter det ihåligt i stället.. Om det beror på att arenan är så tom som den är att det blir fel vet jag inte... Men nä ljudet är svårtolkat...
Eller hur, jag älskade Mahmoods "Soldi" som de ställde upp med förra gången.Forza Måneskin och Italien! Men det är nästan orättvist att allt låter så jäkla bra på italienska, de skulle kunna sjunga en inköpslista och jag skulle sluka det med hull och hår.