Melodifestivalen 2022 FINAL!

Okej min "lista"

1 Klara / Cazzi Opeja De är så olika att jag inte kan bestämma mej...

3 Tone
4 Medina
5 Bagge
6 Cornelia
7 Liamoo

Här är namnen mer "utskrivna" men ordningen egentligt helt orelevant förutom Theoz helt sist
8 John
9 Anna
10 Faith
11 Robin
12 Theoz

Jag har lyssnat på Medina på hög ljudnivå i bilen senaste veckan. :D

Jag gillar även Cornelia och det förvånar mig inte om hon vinner.

Hur lång tid tror ni den andra röstningen är igång? Jag är fortfarande i ridhuset så har inte hunnit kolla, men måste ju hjärtrösta på mina favoriter i alla fall 😅

Orkar inte läsa hela tråden. Ser Mello för första gången på tio år... kan nån förklara för mig varför utändska jurys röstar i Sveriges final? Är det inte Sverige som ska utse sin finalist och omröstningen sker på Eurovision??? :o

Hur lång tid tror ni den andra röstningen är igång? Jag är fortfarande i ridhuset så har inte hunnit kolla, men måste ju hjärtrösta på mina favoriter i alla fall 😅

När de internationella jurygrupperna lagt sina röster så ska det gå att rösta igen men hittar inte hur länge.

Orkar inte läsa hela tråden. Ser Mello för första gången på tio år... kan nån förklara för mig varför utändska jurys röstar i Sveriges final? Är det inte Sverige som ska utse sin finalist och omröstningen sker på Eurovision??? :o
det är länge sen det infördes, det är väl för att undvika finalmissar och sistaplatser

Liknande trådar

Kultur Det närmar sig den stora finalen! Men det saknas fortfarande fyra bidrag, och dessa ska utses på lördag! Det är dags för mellos...
2
Svar
30
· Visningar
2 033
Senast: voltis
·
Kultur På lördag kör vi igen! Vilka ska följa med Robin och Cornelia till finalen? :banana::banana: Mello deltävling 2 är här och de som...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 218
Senast: Lingon
·
Tjatter Tiden går fort när man har roligt.... På lördag är det MELLOFINAL! :banana::banana::banana: Vi har gått igenom 4 deltävlingar och...
21 22 23
Svar
448
· Visningar
23 801
Senast: Karfitsa
·
Äldre Japp! Nästa helg är det då dags, för finalen i Melodifestivalen 2018! :banana::banana::banana: Vad fort det har gått, vips så har vi...
9 10 11
Svar
214
· Visningar
10 373
Senast: Knasibas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar