Melodifestivalen 2022 FINAL!

Cornelia... Gillar verkligen... Men inte så jag tycker vi borde skicka den till Eurovision.. men den kommer spelas lika mkt som "behöver inte dej idag" och jag kommer tycka den är lika bra =) (nästan iaf)

Cornelia är supertrist och jag förstår inte alls varför folk gillar den.

Håller med!

-------

Jag håller fast vid Tone!

Fast Bagge sjöng faktiskt mkt bättre idag än sist, men fattar inte vad han ska sitta i ett äppelträd för...

Men jag blir mer ledsen om Cornelia vinner än Bagge tror jag.

Jag gillar Theoz också, men det är ju inget jag vill skicka.

Cornelia skulle jag faktiskt aktivt kunna lyssna på, som i att höja volymen om det spelas på radio på vägen till jobbet. Det händer väl kanske var tredje år i mello, så jag laddade faktiskt precis ner mallo-appen och röstade för första gången i mitt 33-åriga liv :D

Liknande trådar

Kultur Det närmar sig den stora finalen! Men det saknas fortfarande fyra bidrag, och dessa ska utses på lördag! Det är dags för mellos...
2
Svar
30
· Visningar
2 033
Senast: voltis
·
Kultur På lördag kör vi igen! Vilka ska följa med Robin och Cornelia till finalen? :banana::banana: Mello deltävling 2 är här och de som...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 218
Senast: Lingon
·
Tjatter Tiden går fort när man har roligt.... På lördag är det MELLOFINAL! :banana::banana::banana: Vi har gått igenom 4 deltävlingar och...
21 22 23
Svar
448
· Visningar
23 801
Senast: Karfitsa
·
Äldre Japp! Nästa helg är det då dags, för finalen i Melodifestivalen 2018! :banana::banana::banana: Vad fort det har gått, vips så har vi...
9 10 11
Svar
214
· Visningar
10 373
Senast: Knasibas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar