Att kritisera någons röst i en musiktävling är något annat än att skriva tre inlägg i tråden varav ett är John vinner, ett är en jättesur kommentar om Hedlunds frisyr och ett ”vågade inte skriva” om ett inlägg som spekulerar i om Perrelli anser sig överviktig och tar upp att hon gjort lyft och nya tänder.Kanske inte i en tråd om ett program som helt går ut på att bedöma och poängsätta artister - och där deras utstyrslar får minst lika många kommentarer som rösterna får. Jag tycker fortfarande att Linas stylist kunde hett henne en snyggare frisyr som passat bättre till hennes häftiga stil i övrigt. Tidigare fick även Rebecka tummen ner här i en tråd för sin liknande frisyr som stylisterna kanske inte fick hundra poäng för. Då tycker jag nig att Anna fått tristare kommentarer här inne, vet inte hur många som påpekat att de inte tål hennes röst, får myrkrypningar av Annas röst osv osv. I ett program som är lika mycket show och utstyrslar som musik tycker jag visst att man kan påpeka att en artist fått en ( i mina ögon) snipig frisyr som inte alls gick ihop med stilen i övrigt.