Aha. Jag FATTAR inte hur det kunde gå så dåligt i ESC. Det var ju super.The Ark!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha. Jag FATTAR inte hur det kunde gå så dåligt i ESC. Det var ju super.The Ark!
Enkelt, folk är korkade och har dålig smakAha. Jag FATTAR inte hur det kunde gå så dåligt i ESC. Det var ju super.
Jag roade mig med att tippa placering innan låtarna startade. Tippade 1 och 2 till andra chansen och 5 och 6 till final. Två rätt, men fyra rätt vilka som kom topp fyra.
Antingen för att hon skickade in ett bidrag eller blev tillfrågad?Var det ingen som visste varför Margret va med?
Precis det tror jag med. Azerbajdhurdetnustavas vann med en liknande duett (som dessutom var svenskskriven)
Håller med!Fast den här är ljusår bättre än Running scared!
Antingen för att hon skickade in ett bidrag eller blev tillfrågad?
Mello är öppet för alla
Jag fick 3 av 7 rätt både deltävling 1 o 2. Kul att tippa
Hör röstade barnet också på alla. Men hon drog bort hjärtan på vissa när vi förklarade att tanken nog var att man skulle 1) lyssna på låten, och 2) bestämma sig för vad man tyckte innan man gav hjärtan. Men [någonting]Opportunist[siffra] ville vara rättvisEnskildPulka17. BARNET har troligen röstat på alla.
Hade liiiite svårt för sången om hur kär han var och struntade i sina föräldrar. Kändes mer som att de behövde ha ett köksbordssamtal än ett mello-bidrag.
Vi gillade Malou mest.
Dottern fick 7 av 7 igår och 6 av 7 förra lördagen. Mina tips gör sig inte lika bra i offentligheten.
Malou var en överraskning, men låten var inte hundra.