Har varit ute med hunden. Malou är den unga, unga va? Jag gav nog henne en röst vill jag minnas. Liksom studsigt och typisk, öh, låt.
Precis. 15 o bara kvinnor bakom låten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har varit ute med hunden. Malou är den unga, unga va? Jag gav nog henne en röst vill jag minnas. Liksom studsigt och typisk, öh, låt.
I HATE Melodifestivalen
Precis det tror jag med. Azerbajdhurdetnustavas vann med en liknande duett (som dessutom var svenskskriven)Jag tror Liamoo och Hanna kan funka i Europa!
AzerbajdzjanPrecis det tror jag med. Azerbajdhurdetnustavas vann med en liknande duett (som dessutom var svenskskriven)
Yep. Liam vann idol något år och Hanna kom väl 2a eller något?Två galet vackra människor. Är de alltså från Idol?
Hehe jag kommenterade det direkt hon kom på!Hoppas dock lite att Malou slipper se ut som om hon var med i clueless nästa vecka!
Jag ocksåHehe jag kommenterade det direkt hon kom på!
Oj Malous kläder ser ut som en outfit från filmen clueless.
Kolla! Lustigt att jag inte var ensam om den referensen!Jag också
Vilket var det?Fascinerande. Två bidrag som jag tyckte var helt ok och båda gick direkt till final. Det har nog aldrig hänt förut (Fast för många år sedan vann iofs mitt favoritbidrag, det enda riktigt bra som varit med)
The Ark!Vilket var det?