Melodifestivalen 2022 FINAL!

Klara ... WOW hade jag inte vetat att det är en livetävling hade jag lätt trott det var "playback" för så klockrent tycker jag hennes framträdande va !!!

Theoz - Gör du som du vill så gör jag som jag vill (sänkte när han själng för den är SÅÅÅÅ tråkig)

Anna B ... Okej den är tråkig (hade höjt igen) men den är ändå tråkig ... Och inte alls lika klockren sånginsats som Klara...

Alltså, han skulle få svårt att ens kvalificera sig till finalen i ESC. Han är definitivt bra nog! Jag tycker väldigt bra om honom! Låten håller inte måttet och jag är förvånad över att någon med hans meritlista väljer att sjunga den i Melodifestivalen.

Bagge har ju själv varit med och skrivit låten så själv kan han väl inte tycka den är så dålig? Får vi väl hoppas iallafall.

Annas låt är tråkig och hon sjöng inte så bra idag.

Johns låt är väl fin och han sjunger bra. Men inget wow för mig.

Tone är bra!

Bagge gjorde ett bra framförande!

Liknande trådar

Kultur Det närmar sig den stora finalen! Men det saknas fortfarande fyra bidrag, och dessa ska utses på lördag! Det är dags för mellos...
2
Svar
30
· Visningar
2 033
Senast: voltis
·
Kultur På lördag kör vi igen! Vilka ska följa med Robin och Cornelia till finalen? :banana::banana: Mello deltävling 2 är här och de som...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 218
Senast: Lingon
·
Tjatter Tiden går fort när man har roligt.... På lördag är det MELLOFINAL! :banana::banana::banana: Vi har gått igenom 4 deltävlingar och...
21 22 23
Svar
448
· Visningar
23 801
Senast: Karfitsa
·
Äldre Japp! Nästa helg är det då dags, för finalen i Melodifestivalen 2018! :banana::banana::banana: Vad fort det har gått, vips så har vi...
9 10 11
Svar
214
· Visningar
10 373
Senast: Knasibas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix