Melodifestivalen 2022 FINAL!

Wiwibloggs har lagt ut en video där några av dem presenterar sin top 3 (Ingen av dem är från Sverige). Ingen nämner Bagge. Det är Cornelia, Klara, Cazzi och Medina. Flera av dem tror att Cornelia skulle kunna vinna ESC!

Vinner inte Bagge blir jag lite ledsen 💔

Alltså, han skulle få svårt att ens kvalificera sig till finalen i ESC. Han är definitivt bra nog! Jag tycker väldigt bra om honom! Låten håller inte måttet och jag är förvånad över att någon med hans meritlista väljer att sjunga den i Melodifestivalen.

Jag gillade Bagges låt först för jag trodde det var en klyshig fredslåt, men så såg jag texten och såg att det inte riktigt var det.

Jag behöver en Ein bißchen Frieden känner jag...

Alltså, han skulle få svårt att ens kvalificera sig till finalen i ESC. Han är definitivt bra nog! Jag tycker väldigt bra om honom! Låten håller inte måttet och jag är förvånad över att någon med hans meritlista väljer att sjunga den i Melodifestivalen.
Ibland är det roligare att tycka med hjärtat än med hjärnan.....

Ibland är det roligare att tycka med hjärtat än med hjärnan.....

Fast det blir inte så roligt för stackars Anders när han får sitt redan dåliga självförtroende knäckt av alla ESC-fans som kommer klanka ner på hans låt och av att vara endast den andra svensken någonsin som missar finalen. Nä, bäst för honom att bli 2:a. Älskad av folket men slipper åka ner till ESC. Där kan Cornelia eller Medina ta en topplacering.

Fast det blir inte så roligt för stackars Anders när han får sitt redan dåliga självförtroende knäckt av alla ESC-fans som kommer klanka ner på hans låt och av att vara endast den andra svensken någonsin som missar finalen. Nä, bäst för honom att bli 2:a. Älskad av folket men slipper åka ner till ESC. Där kan Cornelia eller Medina ta en topplacering.
Det kan han säkert hantera. Han får min röst i alla fall :up: !

Fast va ? Så bara för att "ESC fans" inte gillar Bagges låt ska vi inte skicka honom ???
Vinner Bagge i Sverige skickar vi ju den låt SVERIGE vill skicka...

Jag återkommer när jag hört låtarna om vad jag tycker... För att gå efter radioversionerna är INTE så jag ser Mello...
Den "stora massan" i andra länder ser Eurovision och lyssnar INTE på låtarna i flera veckor innan Eurovision.
De ser då det de ser... Så jag går efter de jag ser live...

Vet inte riktigt vilken låt jag hoppas på, måste lyssna på alla först tror jag 😅

Min favorit (Lisa) åkte ut förra veckan 💔:cautious:

Klara tycktes fixa sången idag. Inte så tokigt.

Theoz är precis lika töntig som jag minns det. Och vem tusan har mjukisbyxor, hoodie och täckväst på sig på scenen :cautious:

Liknande trådar

Kultur Det närmar sig den stora finalen! Men det saknas fortfarande fyra bidrag, och dessa ska utses på lördag! Det är dags för mellos...
2
Svar
30
· Visningar
2 033
Senast: voltis
·
Kultur På lördag kör vi igen! Vilka ska följa med Robin och Cornelia till finalen? :banana::banana: Mello deltävling 2 är här och de som...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 218
Senast: Lingon
·
Tjatter Tiden går fort när man har roligt.... På lördag är det MELLOFINAL! :banana::banana::banana: Vi har gått igenom 4 deltävlingar och...
21 22 23
Svar
448
· Visningar
23 801
Senast: Karfitsa
·
Äldre Japp! Nästa helg är det då dags, för finalen i Melodifestivalen 2018! :banana::banana::banana: Vad fort det har gått, vips så har vi...
9 10 11
Svar
214
· Visningar
10 373
Senast: Knasibas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix