Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vinner inte Bagge blir jag lite ledsen
Ibland är det roligare att tycka med hjärtat än med hjärnan.....Alltså, han skulle få svårt att ens kvalificera sig till finalen i ESC. Han är definitivt bra nog! Jag tycker väldigt bra om honom! Låten håller inte måttet och jag är förvånad över att någon med hans meritlista väljer att sjunga den i Melodifestivalen.
Ibland är det roligare att tycka med hjärtat än med hjärnan.....
Det kan han säkert hantera. Han får min röst i alla fall !Fast det blir inte så roligt för stackars Anders när han får sitt redan dåliga självförtroende knäckt av alla ESC-fans som kommer klanka ner på hans låt och av att vara endast den andra svensken någonsin som missar finalen. Nä, bäst för honom att bli 2:a. Älskad av folket men slipper åka ner till ESC. Där kan Cornelia eller Medina ta en topplacering.
Det kan han säkert hantera. Han får min röst i alla fall !
Alltså, han skulle få svårt att ens kvalificera sig till finalen i ESC. Han är definitivt bra nog! Jag tycker väldigt bra om honom! Låten håller inte måttet och jag är förvånad över att någon med hans meritlista väljer att sjunga den i Melodifestivalen.
Fast va ? Så bara för att "ESC fans" inte gillar Bagges låt ska vi inte skicka honom ???Fast det blir inte så roligt för stackars Anders när han får sitt redan dåliga självförtroende knäckt av alla ESC-fans som kommer klanka ner på hans låt och av att vara endast den andra svensken någonsin som missar finalen. Nä, bäst för honom att bli 2:a. Älskad av folket men slipper åka ner till ESC. Där kan Cornelia eller Medina ta en topplacering.
Jag är övertygad om att han kan hantera det. Han har inget att bevisa, annat än för sig själv - att han kan stå på scenen och sjunga...Det kan han säkert hantera. Han får min röst i alla fall !
Håller medmeh för f.. Kunde inte få slippa Per?
Nä! Perfekt med en Göteborgsvits som mellanspel.Ja Per hade dom kunnat skippa!
Men han skriker ju bara hysteriskt!Nä! Perfekt med en Göteborgsvits som mellanspel.