Melodifestivalen 2022 FINAL!

Bagge har ju själv varit med och skrivit låten så själv kan han väl inte tycka den är så dålig? Får vi väl hoppas iallafall.
Det var ju så det gick till när han gick med på att sjunga den - den spelades upp för honom och han sa typ att "den hade jag kunnat tänka mig att sjunga själv", varpå de nappade direkt och såg till att han fick en plats i mello...

Han sjöng kanske inte lika tekniskt bra idag, men underbart att se att han släppte loss lite!

Följer ett ESC-forum parallellt med kommentarer som bland annat "Europe's arch enemy is about to perform" när det var dags för stackars Bagge. Samt "please win! I wanna witness a meltdown". Men enstaka positiva röster finns det där också.

Följer ett ESC-forum parallellt med kommentarer som bland annat "Europe's arch enemy is about to perform" när det var dags för stackars Bagge. Samt "please win! I wanna witness a meltdown". Men enstaka positiva röster finns det där också.

Kommer han till ESC kommer han bli rejält sågad tyvärr. Mer än han förtjänar. Sverige-hatet är stort och de är trötta på att Sverige bara skickar män till ESC.

Anna B lika beige och tråkig som senast.

John borde kunnat få en låt som i större utsträckning premierar hans sångröst.

Tone var väl helt okej och en klänning som passar tillfället.

Jag tycker inte att Anders är så tokig.

Robin har en typisk poplåt. Okej men gör inget större intryck.

Anna B lika beige och tråkig som senast.

John borde kunnat få en låt som i större utsträckning premierar hans sångröst.

Tone var väl helt okej och en klänning som passar tillfället.

Jag tycker inte att Anders är så tokig.

Robin har en typisk poplåt. Okej men gör inget större intryck.

Då borde John skrivit en sån låt istället. Han är ju faktiskt låtskrivare.

De högsta tonerna lät ansträngda. Jag tror inte att hennes röst klarar en ESC-vevka tyvärr. Många rep, semi och final samt MÅNGA intervjuer sliter på rösten. Hon ligger redan på gränsen. Låten är svår och publiken inte förlåtande.
Känns som att de har sänkt de högsta tonerna. Lite synd tycker jag, men förmodligen för att hon inte riktigt orkar med dem - och då är det såklart smartare att justera :)

De högsta tonerna lät ansträngda. Jag tror inte att hennes röst klarar en ESC-vevka tyvärr. Många rep, semi och final samt MÅNGA intervjuer sliter på rösten. Hon ligger redan på gränsen. Låten är svår och publiken inte förlåtande.

Jag tyckte att det var arrat snyggt med kören så därför funkade sången idag.

Liamoo... Alltså jag gillar verkligen gunget i den här låten... Men den "lyfter" liksom inte... Men det svänger ... Typ lite mellanmjölk (vilket är det enda jag dricker) men det är ju inte "upphetsande" direkt ...

Liknande trådar

Kultur Det närmar sig den stora finalen! Men det saknas fortfarande fyra bidrag, och dessa ska utses på lördag! Det är dags för mellos...
2
Svar
30
· Visningar
2 033
Senast: voltis
·
Kultur På lördag kör vi igen! Vilka ska följa med Robin och Cornelia till finalen? :banana::banana: Mello deltävling 2 är här och de som...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 218
Senast: Lingon
·
Tjatter Tiden går fort när man har roligt.... På lördag är det MELLOFINAL! :banana::banana::banana: Vi har gått igenom 4 deltävlingar och...
21 22 23
Svar
448
· Visningar
23 801
Senast: Karfitsa
·
Äldre Japp! Nästa helg är det då dags, för finalen i Melodifestivalen 2018! :banana::banana::banana: Vad fort det har gått, vips så har vi...
9 10 11
Svar
214
· Visningar
10 373
Senast: Knasibas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix