Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var ju så det gick till när han gick med på att sjunga den - den spelades upp för honom och han sa typ att "den hade jag kunnat tänka mig att sjunga själv", varpå de nappade direkt och såg till att han fick en plats i mello...Bagge har ju själv varit med och skrivit låten så själv kan han väl inte tycka den är så dålig? Får vi väl hoppas iallafall.
Klara tycktes fixa sången idag. Inte så tokigt.
Theoz är precis lika töntig som jag minns det. Och vem tusan har mjukisbyxor, hoodie och täckväst på sig på scenen
Hon har inte bara snott titeln, själva låten är lite för lik Thunder av Gabry Ponte och andraOch så irriterar jag mig lite på att Klaras låt snor namnet från en RIKTIG och BRA låt och gör den till en medelmåttig slagdänga. Inte så förtjust i den.
Oj, jag tyckte inte att hon riktigt klarade det idag tyvärr. Synd! För låten är riktigt bra!
Följer ett ESC-forum parallellt med kommentarer som bland annat "Europe's arch enemy is about to perform" när det var dags för stackars Bagge. Samt "please win! I wanna witness a meltdown". Men enstaka positiva röster finns det där också.
Var hörde du några fel idag?
Tone... Wow mycket bättre framträdande än i delfinalen ... Och bättre (snyggare) klänning =)
Anna B lika beige och tråkig som senast.
John borde kunnat få en låt som i större utsträckning premierar hans sångröst.
Tone var väl helt okej och en klänning som passar tillfället.
Jag tycker inte att Anders är så tokig.
Robin har en typisk poplåt. Okej men gör inget större intryck.
Liamoo är riktigt bra den här gången.
Känns som att de har sänkt de högsta tonerna. Lite synd tycker jag, men förmodligen för att hon inte riktigt orkar med dem - och då är det såklart smartare att justeraDe högsta tonerna lät ansträngda. Jag tror inte att hennes röst klarar en ESC-vevka tyvärr. Många rep, semi och final samt MÅNGA intervjuer sliter på rösten. Hon ligger redan på gränsen. Låten är svår och publiken inte förlåtande.
De högsta tonerna lät ansträngda. Jag tror inte att hennes röst klarar en ESC-vevka tyvärr. Många rep, semi och final samt MÅNGA intervjuer sliter på rösten. Hon ligger redan på gränsen. Låten är svår och publiken inte förlåtande.