Hur gör ni med Lush-tvålarna? Mina har aldrig blivit små släta stenarKan tillägga att mina fasta tvålar inte har fått några sprickor och ser faktiskt inte äckliga ut, de ser snarare ut som släta små stenar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur gör ni med Lush-tvålarna? Mina har aldrig blivit små släta stenarKan tillägga att mina fasta tvålar inte har fått några sprickor och ser faktiskt inte äckliga ut, de ser snarare ut som släta små stenar
Det borde man kanske, men handskar är så tråkigt. Det förtar känslan. Det är ju härligt att KÄNNA jorden.
Alltid när jag var i stallet.Är det bara jag som använder nagelborste, denna underbara uppfinning?
Men hu, vad säger du? Vilken liknelseHaha, nej, man vill ju inte äta kolan med pappret på!
Inga moderniteter som bordsdammsugare då?Ja, men då är det obligatoriskt med en smulborste vid bordet, det vet du väl? En antik
Men... hur gör du då?Alltid flytande, de fasta blir ofräscha efter ett tag.
Men... hur gör du då?
Mig händer det aldrig.
Absolut inte! Inte ihop med behandskad middag!Inga moderniteter som bordsdammsugare då?
Absolut inte! Inte ihop med behandskad middag!
Om du blir så ledsen kan vi göra ett undantag Men apparaten får inte vara synlig under själva middagen.
Mina Barnängentvålar hör ju knappast till de dyrare men jag har inga problem med sprickor heller.om sprickor. Jag upplever att billig tvål spricker men sällan lite dyrare tvålar.
Dessutom så har jag tvålkoppar. Så tvålen ligger aldrig och bli kladdig. Den enda kladdiga är den jag har i badhusväskan. Den ligger i en tvålkopp och tenderar att bli lite mjuk. Men den enda skillnaden är ju at den går åt fortare än när den håller sig hård.
Nej, jag också! Tyvärr tycker jag det är svårt att hitta tillräckligt hårda som håller spänsten.Är det bara jag som använder nagelborste, denna underbara uppfinning?
Fast till mig själv, oftast Barnängens eller ibland Dove, och om jag har gäster så hivar jag fram en flytande som har stått ett par år.
Japp!Hmm jaha då vet man minsann vad man ska ta med sig om man besöker dig.. EGEN tvål