Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har en sådan i köket och kan inte låta bli att fundera på hur hygieniskt den egentligen är i länden? Den är jo omöjlig att hålla rent och blir alldeles svart i alla springor mm - sjukt äckligt
Det var ju ännu bättre! Men sitter tvålen kvar när man gräver och grejar i jorden?Ännu mer perfekt är om du drar med naglarna över tvålen innan du jobbar i trädgården så slipper du jorden helt och hållet under naglarna, men det var kanske så du menade?
Jag har hårda småtvålar som jag efter användning sköljer och ibland skrubbar med nagelborsten. Om de skulle bli fula, så slänger jag dem. Det nänns jag med när det handlar om små.Ni som har fasta tvålar, sköljer ni av den när ni har använt den? Blir den inte mjuk då? Annars blir den väl löddrig, och smutsig när ni har smutsiga händer?
Vad gör du med den då? Vi har haft våra i flera år och de är inte snuskiga. Jag sköljer av dem när jag har fyllt på tvålen (är snål och fyller på istället för att köpa den svindyra refillen) och både pumpen och tvålrefillen ser fräsch ut.
Nja, man har ju tvålen för att bli ren, inte för att flytta runt smutsen. Och ja, självklart så sköljs tvålen liksom händerna.Ni som har fasta tvålar, sköljer ni av den när ni har använt den? Blir den inte mjuk då? Annars blir den väl löddrig, och smutsig när ni har smutsiga händer?