Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Hade en liten ordväxling med en granne nu på morgonen och blev nyfiken på hur andra människor ser på denna situation. Min kära pappa är...
Svar
19
· Visningar
2 227
Senast: Stereo
·
Äldre Putin har inte visat sig på 10 dagar och det har spekulerats i olika förklaringar till detta. Just nu brinner det tydligen även i...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 193
Senast: BobberiBoo
·
Äldre Det känns som att jag tjatar om detta men jag kan inte låta bli för jag har verkligen fått nog. Jag ber om ursäkt på förhand för ett...
48 49 50
Svar
992
· Visningar
57 860
Senast: Thaliaste
·
Äldre Hej Bukefalos! Här brukar ju finnas människor som vet det mesta om det mesta och nu skulle jag vilja veta mer om Östafrika i allmänhet...
Svar
10
· Visningar
791
Senast: lizan
·
Äldre Om man vill skänka pengar till behjärtansvärda djurprojekt/organisationer, vad finns det då att välja på?
2 3
Svar
48
· Visningar
3 362
Senast: SusieQ
·
Äldre Finns det något riktigt prisvärt boende sommartid i Storstockholm? Jag kommer att åka med bil så boendet kan gärna ligga inom...
Svar
5
· Visningar
1 167
Senast: Kirie
·
Äldre I media har det å senaste tiden debatterats om vattentoalettens vara elelr icke vara. Jag är lite förbryllad och saknar helt erfarenhet...
2
Svar
31
· Visningar
4 010
Senast: aprilmaj
·
Äldre http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20414185.ab Hur kan man få välja bort en människa för att den har slöja? Det fånigaste är att...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 931
Senast: golit
·
Äldre Jag har fått ett e-recept (veterinär), och nu skulle jag vilja att medicinen kom till mitt apoteksombud. Hur gör jag då? Jag frågade hos...
Svar
10
· Visningar
1 249
Senast: ylvali2
·
Äldre Var är det tillräckligt varmt för att sola och bada i april eller början på maj? Helst inom Europa. Inte Kanarieöarna eller Turkiet...
2
Svar
25
· Visningar
3 181
Senast: hastflicka
·
Äldre Då vattenkannorna i stallet tenderar att få fötter, har jag siktet inställt på att köpa egna vattenkannor. Problemet är att de jag...
Svar
17
· Visningar
1 396
Senast: dpmatte
·
Äldre Insåg plötsligt att jag inte sett till @Enya på ett tag. Hon har tydligen inte varit här och skrivit sedan 2 januari. Ska man bli...
2
Svar
34
· Visningar
4 113
Senast: Piek
·
Äldre F*n, orkar inte bita ihop längre... Har gått och haft problem med värk i ryggen (bröstryggen) i snart ett år och jag vet inte om det...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 457
Senast: Tassetass
·
Äldre Jag har noterat att många tiggare har gått över från att "bara tigga" till att försöka sälja Sofia-tidningar istället. Jag har inte...
Svar
16
· Visningar
1 378
Äldre Ska laga middag till 8 personer imorgon och har tänkt bruschetta till förrätt och pannacotta till efterrätt och behöver således en...
Svar
3
· Visningar
590
Senast: Raderad medlem 94602
·
Äldre ...utan vin? Jag orkar verkligen inte åka till systemet. Går det med sånt vin som finns i butiken eller kan man ha typ torr äppelmust...
Svar
7
· Visningar
847
Senast: Fruentimber
·
Äldre Funderar på att köpa mig en klocka (sådan man har på handleden). Har redan sedan tidigare en Marc by Marc Jacobs med läderarmband, men...
Svar
4
· Visningar
710
Senast: Fazeem
·
Äldre Bestämde mig precis för att bjuda på lite snittar imorgon när det kommer folk. Vad är bukefolkets bästa tips på snittar (for dummies)...
Svar
2
· Visningar
532
Äldre skapa en saga med hjälp av max två ord! :) Avsluta en mening eller vad du vill. Bara det blir bra :D Jag börjar!
8 9 10
Svar
191
· Visningar
6 123
Senast: Koppen
·
Äldre Hej hej. Söker efter recept på enkla knäckebröd. Tänk Wasa husman och liknande. Kollat runt lite men hittar mest recept med massa olika...
Svar
2
· Visningar
1 038
Senast: Lager
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama