Hallå! Var är Enya?

Lite liknande med @mandalaki och @niphredil
tror att båda två var aktiva här senast i typ Oktober.

trist tycker jag för det är två som jag verkligen gillar och tycker har massor av bra tankar och idéer och riktigt bra värderingar
Vad rart skrivet :). Jag har faktiskt helt lagt ner Buke och loggade bara in för att, snäll som jag är ;), rapportera ett fel till Gunnar som jag av en slump upptäckte när jag googlade en grej (och hamnade på Buke. Haha, alla vägar leder väl hit ;)).

Blev i alla fall väldigt rörd av det du skrev. Tack! :)

Vad rart skrivet :). Jag har faktiskt helt lagt ner Buke och loggade bara in för att, snäll som jag är ;), rapportera ett fel till Gunnar som jag av en slump upptäckte när jag googlade en grej (och hamnade på Buke. Haha, alla vägar leder väl hit ;)).

Blev i alla fall väldigt rörd av det du skrev. Tack! :)
Men herregud, vi har ju haft en evighetslång tråd om er, hur mycket vi saknar er!

Kul att se ett livstecken :)

kl
Jag saknar en användare...som jag inte ens kommer på namnet på just nu:o men hon har Edward Sissorhands på sin avatar....hon har inte varit inne på jättelänge....Någon som vet? Vet att hon flyttade till tror det var nyköping?

kl
Jag saknar en användare...som jag inte ens kommer på namnet på just nu:o men hon har Edward Sissorhands på sin avatar....hon har inte varit inne på jättelänge....Någon som vet? Vet att hon flyttade till tror det var nyköping?

Åh, vet precis vem du menar! Hens nick börjar på N...?

Här har man ju inte gjort något antikt avtryck iaf, ingen saknade mig under alla de år jag var borta :(

Fast några mindes mig när jag kom tillbaka nu förra veckan :love:

Jag minns dig från lunar om du hade samma nick där haha!
Jag var liten, trotsig besserwisser som tyckte jag kunde allt. Sen kom du och var några år äldre och kunde betydligt mycket mer och tog ner mig på jorden igen... Inte populärt hos 13 åriga jag! :mad::D
Men du är förlåten, numera tycker jag att du verkar helt okej ;)

Jag minns dig från lunar om du hade samma nick där haha!
Jag var liten, trotsig besserwisser som tyckte jag kunde allt. Sen kom du och var några år äldre och kunde betydligt mycket mer och tog ner mig på jorden igen... Inte populärt hos 13 åriga jag! :mad::D
Men du är förlåten, numera tycker jag att du verkar helt okej ;)

Haha, Ja man lär sig att vara ödmjuk med åren, just ödmjukhet var inte min starka sida då ;).. Men jag är nog lika bra nu som då på att hitta svar på frågor jag inte an svara på direkt ur hjärnbanken, men det var nog mest att ja var så girig på kunskap så jag läste precis allt jag kom över om hästar och hade som hobby att svara på alla frågor genom att bläddra i mina böcker :)

@BeastieBabe haha jag var nog ganska uppkäftig tillbaka när jag ville ha rätt fast egentligen inte hade någon aning :D kul att tänka tillbaka på gamla hederliga diskus på lunar...

Liknande trådar

Hästvård Jag undrar om det är fler med äldre hästar som upplevt att deras häst verkar lite senila? Jag har en 20 +häst som börjat uppvisa lite...
Svar
7
· Visningar
926
Senast: Sirap
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 157
Senast: Gunnar
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2
Svar
33
· Visningar
3 545
Hemmet Ni vet de där de påstår magiskt ska dra åt sig en del av håren om man kör dem tillsammans med tvätten? Finns det verkligen någon sådan...
Svar
9
· Visningar
685
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama