Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag har turen som har en superbra ICA i närheten. Det är i en liten håla och affären är inte stor, men åh så bra. Personalen är alltid...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 573
Senast: Monimaker
·
Äldre Min hjärna fungerar inte riktigt.... tänker jag rätt nu? Jag hyr ut min lägenhet i andra hand för 8500kr. Tjejen som hyr betalar en...
Svar
6
· Visningar
1 029
Äldre Ett demonstrationståg gick förbi här idag. Jag undrar om sånt fungerar? De skrek "inga nazister (rasister?) på våra gator", "halva...
Svar
3
· Visningar
560
Senast: Rosett
·
Äldre Då jag inte tror att det är så mkt mer att säga om sista delävlingen så startar jag här med redan nu tråden för andra chansen! På...
2
Svar
36
· Visningar
2 074
Senast: voltis
·
  • Omröstning Omröstning
Äldre Vilken tycker du är godast, light eller zero?
2
Svar
29
· Visningar
1 942
Senast: voltis
·
Äldre Titta vad jag hittade bland mina stenar: https://instagram.com/p/z7MLNKvIPw/ Är det en skålsten? Det är en skål både på toppen och på...
2
Svar
25
· Visningar
3 174
Senast: labb
·
Äldre http://www.svd.se/nyheter/utrikes/pojkklader-oppnar-dorren-till-friheten_4383765.svd Om man inte vill/kan läsa artikeln så handlar det...
Svar
6
· Visningar
736
Senast: hastflicka
·
Äldre I februari ska jag och min pojkvän åka till Australien och Nya Zeeland (:bump::nailbiting::banana::love:) Vi tänkte vara borta i 3...
2
Svar
33
· Visningar
2 831
Senast: Sleepan
·
Äldre Vilka siter finns det? Blev oerhört missnöjd i en butik och anser att de gott förtjänar dåliga betyg när man söker på dem.
Svar
4
· Visningar
733
Svar
14
· Visningar
781
Senast: Maqurell
·
Äldre Ännu en resetråd från mig... :angel: Jag och en tjejkompis ska fira vår universitetsexamen med en roadtrip längs Route 1 i Kalifornien...
Svar
18
· Visningar
1 151
Äldre Ni som testat köpa upplevelsepresent, har det funkat med bokning osv? Tex tittade jag på Herts Supercars, men blir osäker på hur många...
Svar
6
· Visningar
596
Senast: Mia_R
·
Äldre Lånad bild via google. Men om man ser på grindslanan/grindplankan som kan dras åt sidan för att öppnas, så på båda stolparna sitter en...
Svar
7
· Visningar
1 082
Senast: Alexandra_W
·
Äldre Har nu under en tid sett olika filmer där de utför olika experiment för att se hur folk reagerar. Jätte intressant, då de flesta inte...
Svar
3
· Visningar
571
Senast: Lager
·
Äldre Att konstruera bh-axelband som inte hasar ner?? :devil: Jag hade inte så stort problem med det innan, använder Primadonna Deauville (är...
Svar
14
· Visningar
1 653
Senast: Rialavargen
·
Äldre Vad händer med resten av resan på samma bokningsnummer om man skiter i att utnyttja en delsträcka? Ska boka en flygresa från stad a...
Svar
18
· Visningar
3 329
Senast: Viva
·
Äldre Ja, vad är lämpligt att ge? Enligt Magdalena Ribbing är företeelsen förlovningsfest inte särskilt vanlig i Sverige och om man vill ge...
Svar
13
· Visningar
3 516
Senast: Centaur
·
Äldre Det frågar man sig nog lite till mans. Vill vi försvara landet vi bor i eller spelar det ingen roll om Ryssland annekterar oss? Vår...
4 5 6
Svar
119
· Visningar
5 435
Senast: Oldie
·
Äldre Vilka dokumentärer tycker ni är sevärda/bra/underhållande? Såhär spontant kommer jag på Jimmy's Food Fight The Cove Can eating insects...
2
Svar
24
· Visningar
3 729
Senast: golit
·
  • Omröstning Omröstning
Äldre Nytt rekord i att vara kränkt? Först fick Apple kritik för att deras emojis var gula. Då kände sig asiater kränkta. Sedan ville...
Svar
17
· Visningar
3 912
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama