Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag och sambon planerar för en resa till sydostasien i sommar, men vi velar lite mellan Malaysia och Indonesien. Vi tänker oss både...
2
Svar
20
· Visningar
1 280
Senast: cherie
·
Äldre Jag var inne på den här sidan: http://all-that-is-interesting.com/famous-photoshopped-photos/1 där man ser hur historiska bilder har...
Svar
2
· Visningar
754
Senast: Blueberry
·
Äldre Min dotter är tokig i dr Bombay. Står för närvarande och dansar till ljudet av Calcutta. Ja, det är helt okej nostalgitripp för mig som...
Svar
6
· Visningar
380
Senast: Snurrfian
·
Äldre Efter graviditet och jul/nyår/fettisdag och i allmänhet överdrivet svullnade är det hög tid att börja tänka nyttigt och hitta bättre...
2 3
Svar
50
· Visningar
14 117
Äldre ...Malin Baryard vid ca 6:35 som sitter med Tina? :confused...
Svar
7
· Visningar
681
Senast: Rosett
·
Äldre Jag är med i 23 st. Gick nyligen med i några nya och gick ur några andra...bl. a en där medlemmarna skrev så lite och grundaren spammade...
Svar
17
· Visningar
856
Senast: ameo
·
Äldre Jag har några gånger nu fått post till en annan person som är adresserad till min adress. Det känns lite obehagligt framförallt som det...
Svar
12
· Visningar
1 475
Senast: Snurrfian
·
Äldre Jag har fastnat i att göra falukorv i ugn och korv stroganoff när jag lagar falukorv. Nu vill jag ha något nytt, spännande och...
Svar
2
· Visningar
714
Senast: zassoo
·
Äldre Som ni kanske vet så kommer det ju komma nya sedlar, hur länge kan man använda dom gamla? Måste man växla in dom på banken? Eller byts...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 944
Senast: _FiA_
·
Äldre De som stylas i det programmet, får de behålla kläderna sedan? Funderar på det här med att de går fram till random personer på stan och...
Svar
19
· Visningar
1 918
Äldre Ja ni läste rätt, vi är redan framme vid årets sista deltävling! Förr veckan såg vi en joikare och en ung poptjej gå vidare direkt till...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 050
Senast: landet
·
Äldre Jag gör ett nytt försök att lära mig dricka te. Inte minst för att jag borde använda alla mina fina muggar och inte bara låta dem stå...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
11 774
Senast: zassoo
·
Äldre Var till frisören igår. Frågade om det gick att få det brunt. Hade svartbrunt hår. Det skulle gå bra enligt frisören. Sitter nu med...
2
Svar
25
· Visningar
5 052
Senast: Centaur
·
Äldre Mitt bredband har klabbat sen säkert sex månader tillbaka. Jag har varit i kontakt med leverantören och allt som går att göra för att få...
Svar
1
· Visningar
360
Senast: anna_panna
·
Äldre Min mamma fyller jämt iår och jag vill naturligtvis ge henne en fin present. Hon är väldigt intresserad av vin så något åt det hållet...
Svar
2
· Visningar
721
Äldre Är det någon mer som följer den här säsongen av American Idol? Vad tycker ni så här långt? har ni hunnit få någon/några...
Svar
0
· Visningar
348
Senast: Saybia
·
Äldre Det diskuteras nu om "tanten" med handväskan ska placeras ut som staty. För att lyfta fram samhällets patos för demokrati. Jag blev...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 071
Senast: Trygg
·
Äldre Har ett otäckt sug av mat med sjukt mkt vitlök i. Jag funderade på potatisgratäng men då blir ju tillbehöret sabbat, eller finns det ngt...
Svar
9
· Visningar
820
Senast: Korven
·
Äldre Nu får tydligen inte lärarna lära ut historiska fakta i vissa skolor. Av hänsyn till vissa elever. Hur vore det att visa hänsyn till...
2
Svar
21
· Visningar
1 605
Senast: Oldie
·
Äldre Jag misstänker att det finns flera här som har bra koll på Göteborg. Jag ska dit några dagar och vill ha lite tips på vad man inte får...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 287
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar