Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Insåg precis att det är mars i övermorgon, och att sommaren överhuvudtaget inte är bokad :o Eller jo, FHS ska vi typ till, men inte...
Svar
1
· Visningar
549
Senast: Andromedae
·
Äldre Jag tycker mig märka att det aldrig kommer någon post på fredagar. Är det något som ni lagt märke till? Är det kanske ett lokalt fenomen...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
8 131
Senast: anna_panna
·
Äldre Har redan betat av två par Urban Ears ("den vanliga" sorten, on-ear) inom loppet av 1,5 år. Det senaste paret har jag bara haft i typ 3...
Svar
10
· Visningar
1 642
Äldre Hur patetiskt är det:crazy: Jag såg bitar av ett samtal med Vilks i morse där han talade om behovet av livvakter och han sa att han...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 350
Senast: Blue
·
Äldre Någon som har ett bra förslag på vad jag kan göra för sallad att servera till en räklåda? Lådan innehåller i runda slängar ost, räkor...
Svar
5
· Visningar
554
Senast: LindgrenV
·
Äldre Jag kommer eventuellt flytta utomlands i april-maj om allt går som det ska. Jag har en bostadsrätt som jag då tänkte hyra ut. Att man...
Svar
0
· Visningar
677
Senast: niardasp
·
Äldre Jag har en fråga som någon kanske kan svara på. Har googlat men inte fått riktigt svar på min fråga. Som jag förstått det så röd-gröna...
Svar
10
· Visningar
1 115
Senast: Mia_R
·
P
Äldre Min sons flickvän (19år) fick ett riktig slemmigt mess på fejjan av en gubbe på hennes kurs. Hon visade sonen bild på gubben och det...
Svar
4
· Visningar
1 106
Senast: tanten
·
Äldre Som ni vet, så har jag 2 katter. Båda är skrivna på mig, men vi har på den ena ett muntligt avtal om en gemensam kull och på den andra...
Svar
13
· Visningar
1 362
Senast: Svartfot
·
Äldre Det börjar bli dags för vårstädning, och efter en titt i alla utrymmen blir jag mer eller mindre gråtfärdig innan jag ens börjat...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 954
Senast: hastflicka
·
Äldre Hej som jag skrev förut så är det sant vet inte vad som hände med tråden, är orolig över det, som händer för det är inte sant tycker att...
Svar
2
· Visningar
950
Senast: annie_cool
·
Äldre Jag ska köra en sträcka om ca 50 mil och kan välja på att åka öster om Vänern på E20 eller väster om densamma på E45. Enligt kartan är...
Svar
12
· Visningar
4 780
Senast: Smulu
·
Äldre Var med om mitt första tvättstugedilemma alldeles nyss. Jag hade bokat tvättstugan närmast min lägenhet mellan 18-24. Packade ihop...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 853
Senast: Mia_R
·
Äldre Sitter med 2,5 kilo köttfärs ( blandfärs), som går ut i datum imorgon. Tycker inte om att frysa i onödan, så funderar på att hitta...
Svar
11
· Visningar
1 063
Senast: Elisha
·
Äldre När inte Stalin fick som han ville beslöt han att Berlins civilbefolkning skulle straffas. Han stoppade livsmedel, energi och...
Svar
3
· Visningar
585
Senast: BobberiBoo
·
Äldre Eller ja, snart dvs, om en vecka :nailbiting: Sambon har fått jobb så vi flyttar upp från söder på söndag. Nu är det ju såhär att jag är...
Svar
8
· Visningar
960
Senast: Red_Chili
·
Äldre Om Försäkringskassan godkänner så kommer jag bli heltidssjukskriven inom kort på grund av depression. Jag är för tillfället...
2
Svar
27
· Visningar
3 406
Senast: Squie
·
Äldre Varför är alla smörgåspåläggspaket på 120 gram, oavsett tillverkare och innehåll?
Svar
2
· Visningar
610
Senast: susanne
·
Äldre Hur bred ska en gardinkappa vara i förhållande till fönstret om det ska vara en kappa med "rynk" på? Husmorsfaktorn är låg här...
Svar
4
· Visningar
7 989
Senast: dobbis
·
Äldre För att inte kapa cheries tråd så skapar jag en egen. Jag och sambon är sugna på att resa bort i november/ december 2015 och kan vara...
Svar
9
· Visningar
720
Senast: Gabbi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama