Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag ska resa till Moskva i maj. Och undrar hur man får tag i ett visumstöd. På nätet står det genom ryska resebyrån, men om jag bokar en...
Svar
7
· Visningar
1 144
Senast: mamman
·
Äldre eller kattmålning ( nos och morrhår) med svart penna i ansiktet kanske är en bättre beskrivning. Åkte tunnelbana igår ( alltid lika...
Svar
7
· Visningar
1 398
Senast: Andromedae
·
Äldre Lika bra att vara ute i god tid efter att vi fort konstaterat att deltävling 2 bjöd på få överraskningar och rätt så många bottennapp...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
5 878
Senast: voltis
·
Äldre Nu är det igång igen och fredagarna är räddade! Ni som sett kvällens avsnitt - vad tycker ni? Lagom nivå på frågorna? Roliga resmål...
7 8 9
Svar
173
· Visningar
10 687
Senast: zassoo
·
Äldre Jag är inte direkt någon väskperson, med däremot ryggsäck! Själv är jag av den typen som har en katastroftänk, vill gärna ha alvedon...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 325
Senast: Duplo
·
Äldre Vad tyckte ni om filmen. Jag tyckte den va bra :)
Svar
13
· Visningar
713
Senast: Mineur
·
Äldre Så länge höll den här bilen, suck.. För några dagar sedan så blev jag glad ägare till en ny bil, Audi A6 Avant Quattro -02. Underbart...
Svar
10
· Visningar
2 480
Senast: Cydonia
·
Äldre Hur många par jeans (som används) har ni? Jag har möjlighet att köpa ett par Lee i min favoritmodell med 70% rabatt men har redan fyra...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 980
Senast: Mixoman
·
Äldre Var kan jag hitta denna blusen? Någon som vet?
Svar
4
· Visningar
1 470
Senast: LindgrenV
·
Äldre Tips på vad man kan servera till någon som inte äter skaldjur? Själv älskar jag att sitta och pilla med räkor och humrar med ett gott...
Svar
8
· Visningar
1 610
Äldre Har köpt på mig en del falukorv (10:-/st!) och vill nu hitta på lite roliga falukorvsrätter framöver. Någon som sitter på något bra...
Svar
7
· Visningar
1 299
Senast: zassoo
·
Äldre Lyssnar på en charmig deckare som utspelar sig under första världskriget, England/ Frankrike (Maise Dobbs). Hör då om rekvirerade båtar...
Svar
4
· Visningar
834
Senast: Snurrfian
·
Äldre Jo min fantastiska karl fyller ju olyckligtvis år ganska snart och dessutom jämt(40år) :crazy: jag avskyr födelsedagar, för jag vet...
2
Svar
20
· Visningar
1 324
Äldre Ni som är politiskt engagerade. I vilken form är ni engagerade? Hur kom det sig att ni valde just det partiet (om ni är partipolitiskt...
Svar
10
· Visningar
729
Senast: labb
·
Äldre Vänder mig till buke-oraklet :) Vi åker i slutet av veckan ner till Lund för att stötta vänner i en tuff situation. Vi kommer mestadels...
2
Svar
26
· Visningar
1 896
Senast: Miks
·
Äldre Jag hittar inget i stadgarna och inte heller när jag googlar... (möjligen är google och jag inte kompisar) Är det ett måste att den som...
Svar
15
· Visningar
853
Senast: Lady_S
·
Äldre Nästa helg går en fest av stapeln. Temat är 70-talet. Men jag (och sambon) har inte några kläder för temat. Så vart hittar jag en...
Svar
7
· Visningar
1 175
Senast: Karfitsa
·
Äldre Äntligen visade SVT den nakna sanningen om vår vidrigt oansvarigt naiva politik. Mona Sahlin är i US o berättar för Obama hur bra vi...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 504
Äldre Min bil går sönder hela tiden och jag är så less på det... Det senaste året har vi fått laga startmotorn, drivremmen, tändningsspolarna...
2
Svar
27
· Visningar
2 013
Senast: Bexzor
·
Äldre Hjälp! Jag har fått jobb i Värnamo och flyttar dit i december. Har inte varit där förr (mer än en timme på arbetsintervju) och känner...
2
Svar
36
· Visningar
2 319
Senast: gadriel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Målbilder för trubbnosar.