Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Sitter här och läser med förtvivlan om ännu ett terrordåd i Köpenhamn, om mer död och lidande. Jag läser om jezidiska barn som säljs som...
2
Svar
23
· Visningar
2 202
Senast: TomasN
·
Äldre Jag vet att det är flera här som förlorat anhöriga (sambo, föräldrar, övrig släkt och vänner). Tänkte att vi kan ha en tråd för att...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
12 319
Senast: CillaW
·
Äldre Hittade ett gammalt kassettband från skulle tro mitten på 80 talet som jag spelade in då. Från Trackslistan tror jag det mesta var. En...
Svar
0
· Visningar
489
Senast: terwa
·
Äldre Vart skulle ni rekommendera att man äter middag i Örebro om man vill ha bra mat och helst inte gå över en 150 kr/person på huvudrätten...
Svar
13
· Visningar
679
Äldre Hur sorterar man kablar som ska slängas? Jag har ett gäng olika kablar av olika sorter, både med och utan ändproppar, som jag ska...
2
Svar
20
· Visningar
2 615
Senast: Thaliaste
·
Äldre Jag tänker på det ibland när jag är på affärer med stor parkering. Man kan ju nästan dela in det i 3 kategorier: 1. Nära. Alltid...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 751
Senast: ricca
·
Äldre På lördag smäller det!! Äntligen dags för Melodifestivalen igen, vad vi har längtat!! :banana::banana::banana: Programledare i år är...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
7 994
Senast: tanten
·
Äldre En vän tycker att vi ska ta en liten weekendresa då han har hotellpoäng som går ut i maj. Kedjan är Choice så kravet är alltså att det...
Svar
3
· Visningar
488
Senast: Gabbi
·
Äldre För jag behöver svar på detta eviga mysterium. :p Jag tar, som många andra svenskar, lamotrigin. Varje gång - jag upprepar - VARJE...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 580
Senast: Kaki
·
Äldre Hörde att minusränta innebär att banken kan komma att ta ut ränta av mig för mina pengar som jag har på kontot. Hur stor risk är det för...
2
Svar
29
· Visningar
2 292
Senast: tanten
·
Äldre En liten tjej jag känner fyller år på lördag och jag har en bild på henne när hon rider som jag gärna skulle vilja ge. Problemet är en...
Svar
8
· Visningar
614
Senast: sillysinta
·
Äldre Jag är intresserad av att köpa en sadel från England. Jag är rädd att bli lurad och skulle vilja veta lite mer om hur man kan betala...
Svar
4
· Visningar
614
Senast: Sar
·
Äldre Tre morgnar i rad nu har mina djupfrysta hallon orsakat små blixtar, lite rök och bränd lukt i micron. Jag körde dem en ytterst kort...
Svar
12
· Visningar
4 608
Äldre Vi ska få nya grannar :bump: Vi bor i en liten by (4500 invånare så kanske inte såå liten) där det antingen bor barnfamiljer/ sådana...
Svar
17
· Visningar
1 381
Senast: Monstermom
·
Äldre Ska bjuda på middag imorgon och ska försöka göra grön curry. Tycker dock det där med att ta i kött är avskyvärt, kan man bara byta...
Svar
4
· Visningar
601
Senast: Mabuse
·
Äldre Nu när vi bestämt kommun så blir man tvungen atr fundera på hur man ska bo. Jag gillar bostadsrätter - inga större underhåll eller...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 942
Senast: Bexzor
·
Äldre På trettiotalet lade Hitler beslag på först Österrike, sedan en del av Tjeckoslovakien för att sedan ta hela. Detta trots protester från...
2
Svar
36
· Visningar
2 589
Senast: Oldie
·
Äldre Hejsan kompisar. Vilka tidsskrifter läser ni?
2 3
Svar
43
· Visningar
2 641
Senast: monster1
·
  • Låst
Äldre Snart startar valrörelsen inför extra valet och nu säger var 3:e väljare att man ska rösta på något annat parti än vad man gjorde i...
99 100 101
Svar
2 011
· Visningar
78 864
Senast: axel
·
Äldre Vad händer om man tappar en iphone i golvet :crazy:
Svar
19
· Visningar
1 262