vilka tidningar, tidskrifter läser ni

Prenumererar på Equipage, samt har en del prenumerationer på juristtidningar gratis.

Läser lokaltidningarna på nätet, samt även DN och Aftonbladet.

Hade prenumeration på ridsport förr men sa upp den, inte saknat ett dugg. Hade prenumeration på Hästmagazinet med men det spårade ur på slutet och bara kopierade engelska artiklar. Prenumerarde förr på Your Horse, saknar den men studentekonomin sa ifrån.

Det enda jag skulle sakna är Equipage, resten skulle jag kunna vara utan (så länge jag kan läsa nyheter på nätet).

Läser allt från Veckans NU *rodnar* till Illustrerad Vetenskap på Readly när jag har gratisabbonemang där (brukar få 3 mån en gång i halvåret typ)

Prenumererar på Allt om mat, Ridsport och Hippson, köper Equipage, Hästmagazinet och Kentaur. Ska börja prenumerera på Equipage har jag tänkt eftersom jag bara hittar den i en enda butik i hela Örebro och det är inte i närheten av när jag brukar handla. :cautious:

Och så har vi prenumeration på stans lokaltidning, dock pappersvarianten endast helgerna, övriga dagar i veckan är det endast tillgång via Internet.

Sambon prenumererar på Illustrerad vetenskap så den läser jag också regelbundet.

/Lizzie

Hejsan kompisar.
Vilka tidsskrifter läser ni?
Dagspress:
DN nätet
SVD nätet
Lokaltidningen på jobbet och på nätet

Magasin:
Natur (Naturskyddsföreningen)
Trädgårdsamatören
Hemslöjd
Arkitekten
Hem och hyra
Landskap

Om jag råkar snubbla över ett ex:
Allers trädgård
Allt om trädgård
Elle
Arkitektur
Vego
Land (total feelgood tidning mer konstigt formade morötter, höga solrosor och vedstaplar åt folket)

Liknande trådar

Kropp & Själ Varför kallar tidningarna och tidsskrifterna det för "Kom iform" när de egentligen menar banta till din "Ideal vikt"? För mig är kom i...
Svar
1
· Visningar
380
Senast: Red_Chili
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
99
Senast: Badger
·
  • Låst
Kultur vad läser/lyssnar du på nu? Har du något stående boktips? Jag läser Den brutna kvinnan av Simone de Beauvoir Lyssnar: Pastor Viveca...
Svar
5
· Visningar
386
Senast: Gunnar
·
Kultur Jag läste mycket poesi när jag var yngre då jag också själv var aktiv med skönlitterärt skrivande. Sen har jag tappat bort det men nu...
Svar
0
· Visningar
395

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar