Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag skulle gärna äta mer fisk och skaldjur. Magen älskar det helt enkelt, och mina smaklökar likaså. Problemet är hur den fångas, vart...
2
Svar
37
· Visningar
2 321
Senast: Inte_Ung
·
Äldre Efter en spännande natt fick någon :angel: för sig att sängen är ett mycket lämpligt ställe att äta köttgryta på. Sagt och gjort och...
2
Svar
21
· Visningar
2 007
Senast: Piek
·
Äldre Jag och min sambo funderar på att mellanlanda i en hyresrätt innan vi köper hus/gård. Men jag har noll koll på hur det ser ut i Skånes...
Svar
19
· Visningar
1 322
Senast: kolblakkur
·
Äldre Beställde ett par hörlurar från en internetbutik i Storbritannien. Allt flöt på fint, frakt gick snabbt och lurarna anlände som de...
Svar
3
· Visningar
680
Senast: gul_zebra
·
Äldre Har någon tips på vandringsleder som är fina/tillgängliga så här års? Dagsturer så 15-25km ungefär. På Kinnekulle och Hunneberg har jag...
2
Svar
29
· Visningar
2 793
Senast: hljomalind
·
Äldre Funderar på att besöka Göteborg Horse Show en dag, och funderar över vilket sätt som är billigast att ta sig mellan Stockholm och...
2
Svar
29
· Visningar
2 210
Senast: Comatose
·
Äldre Vad kan de göra? Håller det väldigt kort nu, men grannarna har gjort allt ifrån att hota dem med allt möjligt till att kasta deras katt...
Svar
18
· Visningar
1 654
Senast: axel
·
Svar
0
· Visningar
198
Senast: blizz
·
Svar
0
· Visningar
143
·
Svar
0
· Visningar
189
·
Äldre Idag tog jag en tripp med tuben, där blir man aldrig besviken på alla märkliga samtal folk har med varandra. *2 tonårstjejer sitter och...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
10 091
Senast: Mia_R
·
Äldre Allvetande buke, hjälp mig lite. Kommer nyss från min och mina systrars pappas bouppteckning. Pappa var tilldelad ett arv efter vår...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 011
Senast: dpmatte
·
Äldre Ni som snusar, om ni av någon anledning t ex glömmer ta en snus eller håller på att sluta har ni fått några bi-effekter då? Om i så fall...
Svar
8
· Visningar
1 838
Äldre Äntligen så har polisen, även om det än så länge bara är i Södertälje, varit aktiva och smällt mittfilsåkarna på fingrarna...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 923
Senast: Görel
·
Äldre Det är ju några av er som har tagit den, hur upplevde ni det, toksvårt eller överkomligt? Var ni nybörjare eller varit med och jagat...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 389
Senast: jerseyko
·
Äldre I juli är det dags för mig att ta examen efter fyra års slit, och detta kommer bland annat att firas med en bal några veckor före (8...
Svar
13
· Visningar
2 523
Senast: Flixon
·
Äldre De resvana bukeoraklen anropas! Avkomman ska på bröllop i månadsskiftet mars - april. De letar boende smått förtvivlat utan att lyckas...
Svar
7
· Visningar
875
Senast: tanten
·
Äldre Hörde på TV en ekonom framföra en ny giv i kampen mot dessa. Avskaffa hyresregleringarna och avväpna facken! Då skulle det börja löna...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
3 625
Äldre Tidigare har man ju haft två månader på sig att ombesikta, dock med körförbud efter en månad. Stämmer det att man numer bara har en...
Svar
15
· Visningar
5 311
Senast: Amha
·
Äldre Ja vad kan man göra åt en bil som immar igen under färd? De flesta bilar såhär års brukar ju imma igen när man startar och drar igång...
2
Svar
36
· Visningar
6 755
Senast: Tjôta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Halt efter vila