Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Om ca en vecka ska jag spendera tre nätter/fyra dagar i Stockholm och jag behöver lite tips från fellow bukare. Jag är i princip aldrig...
Svar
0
· Visningar
540
Äldre Är det någon här som är allergisk mot både gluten, mjölk, ägg och nötter? Vad brukar ni baka för gott till fika? Skulle vara ytterst...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 726
Senast: Trani
·
Äldre Får krupp på detta :arghh: Bytte mejl i veckan, för att jag får så förbannat mycket skräppost till den gamla. Ska vara inloggad på nya...
Svar
3
· Visningar
572
Senast: Modest
·
Äldre Kollar "Så tar man en kokainsmugglare" och en kvinna från Kuwait hade med sig ris, lök, tomater, kryddor m.m. till USA. Sånt finns ju...
2
Svar
29
· Visningar
3 646
Senast: Aionee
·
Äldre Jag kan ingenting om detta då jag nästan aldrig är sjuk. Jag är sjukskriven tom 31 januari. Igår ringde jag till las för att höra om ev...
Svar
1
· Visningar
523
Senast: Sonic76
·
Äldre Jag skulle behöva tips till ikväll på god smakrik hårdost eller liknande som passar bra med lite marmelad till! Äter det gärna på...
2
Svar
28
· Visningar
2 688
Senast: Smulu
·
Äldre OKej jag skäms lite, men jag är helt grön när det gäller att skicka grejer med posten. Har börjat sälja lite smink och annat men vet...
2
Svar
27
· Visningar
8 250
Senast: Elisha
·
Äldre Varsågoda att ventilera. http://www.nwt.se/varmland/article1721147.ece http://www.vf.se/nyheter/allman/vargjakten-stoppas-tills-vidare
44 45 46
Svar
916
· Visningar
39 633
Senast: Solis
·
Äldre Det har ju nyligen avhandlats skäms-låtar. Nu undrar jag istället om JAA-låtar. Om vi säger att ni är på något ställe där ett...
Svar
3
· Visningar
500
Senast: bitta
·
Äldre Hej! Är det någon här inne som har färgat skor? Jag köpte ett par snordyra skor i somras som såklart har blivit lite förstörda av...
Svar
1
· Visningar
582
Senast: tolksele
·
Äldre Behöver tips och gärna recept på något gott att bjuda på. Vanlig tårta går bort då vi inte ska fira något,likaså kladdkaka då det är...
2
Svar
27
· Visningar
3 178
Senast: tjenixen
·
Äldre Jag sitter och gruvar mig för att ta tag i 5 års framkallade bilder :crazy: Förbannar mig själv för att jag inte gjort det förut men nu...
Svar
10
· Visningar
970
Senast: sjoberga
·
Äldre Var och handlade tjocka strumpbyxor idag, eller "tights" som det heter numer :p. Döm om min förvåning - jag har krympt i storlek...
Svar
10
· Visningar
923
  • Omröstning Omröstning
Äldre Även här kan man tydligen mena olika saker.
Svar
1
· Visningar
566
Senast: canine
·
  • Omröstning Omröstning
Äldre Idag insåg jag att man kan mena olika saker när man säger "nästa helg". Oerhört intressant och som gjort för missförstånd! Så hur tänker...
Svar
9
· Visningar
2 806
Senast: fryckan
·
Äldre Jobbar för mycket för att hinna leta! Vi (vi är några stycken:D ) har tänkt oss att ge mor min följande: Herrgårsdweekend Stockholm med...
Svar
3
· Visningar
501
Senast: Smulu
·
Äldre Tittade på ett TV-program där Djurambulansen i Skåne är en av aktörerna och jag såg att de har blåljus på sina bilar. Blev nyfiken och...
2
Svar
31
· Visningar
8 939
Senast: lil-sis
·
Äldre På skolan där jag jobbar finns ett skelett (som heter Benjamin) som ser väldigt verklighetstroget ut och har funnits där längre än den...
Svar
15
· Visningar
2 452
Senast: Amha
·
Äldre Någon som vet var man kan hitta såna blanka självhäftande klisterlappar som ligger på hela ark och som man stoppar i skrivaren så man...
Svar
19
· Visningar
2 521
Senast: Aliche
·
Äldre Jag har två sorters kristallglas, arvegods, förmodligen kring mitten av 1900-talet. I båda varianterna har glas försvunnit under tidens...
Svar
2
· Visningar
1 044
Senast: moiran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V
  • Promenadskor vinter