Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag har av misstag lyckats dölja inlägg från en fb-vän på min mobil. Lätt hänt, tyvärr. Kan se statusuppdateringarna om jag går in från...
Svar
2
· Visningar
496
Äldre Om jag vill köpa ett företag(AB i detta fallet) kan jag räkna med att prisuppgiften jag får av säljaren är inkl eller ex moms? Om den...
Svar
12
· Visningar
1 010
Senast: Hermelin
·
Äldre Läste ett debattinlägg med överskriften " Vi ska stå solidariskt med folken i krisländerna" Inte förvånande var det av ngn jeppe från...
Svar
15
· Visningar
889
Svar
0
· Visningar
219
Senast: blizz
·
Svar
0
· Visningar
172
·
Svar
0
· Visningar
148
·
Svar
0
· Visningar
226
·
Svar
0
· Visningar
172
·
Svar
0
· Visningar
204
·
Svar
0
· Visningar
208
·
Svar
0
· Visningar
208
·
Äldre Något jag sett allt oftare (och hört) som jag inte vet om det är korrekt eller ej men skär i mina öron. Jag kanske bara är...
2
Svar
20
· Visningar
1 864
Senast: cirkus
·
Äldre En ung kille med svenskt körkort åker dit för fortkörning med lastbil i Norge. Körkortet ryker på en gång, men han får fortsätta att...
Svar
2
· Visningar
804
Senast: kamomillo
·
Äldre Om jag tjänar så att jag erhåller max sjukpenning, även när jag arbetar 80%, vad händer rent ekonomiskt om jag A. Arbetar 100% och...
Svar
4
· Visningar
1 431
Senast: Gnist
·
Äldre I Wagneropera på den nya sedeln, för Hitler älskade Wagner. Reinhard Heydrich spelade Mozart o Hayden, ska vi förbjuda dem med då?
2 3
Svar
49
· Visningar
2 482
Senast: BobberiBoo
·
Äldre Alltså ursäkta, men vad är det för kvinna i grön jacka som åker med i traderas reklambaner här på buke? Är det ett tredje bröst hon...
Svar
0
· Visningar
419
Senast: Teilani
·
Äldre Jag och pojkvännen ska vara med och tävla om en resa till gran canaria (man kan ju alltid drömma) Man ska svara på lite frågor från en...
Svar
1
· Visningar
959
Senast: Andromedae
·
Äldre Nu har jag sett klart Outlander, Downton Abbey, Call the Midwife och Bletchley circle. Jag äääälskar period draman, speciellt slutet av...
2
Svar
31
· Visningar
1 870
Senast: Gabby_Ossi
·
Äldre Sitter här och har blivit smått tv-serie beroende :D Men känner att jag kanske behöver några flera så tänkte om ni kunde tipsa om några...
10 11 12
Svar
239
· Visningar
16 918
Äldre Jag har något som skaver och som har skavt i många år. Min inställning försämras allt eftersom, tror ingen är så negativ som jag just...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
11 436
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V