Jag vill inte!

Usch Mia hoppas det löser sig. Min mamma svimmade på akuten i Karlstad. Hon är så liten och smal så 14 timmar utan annat än vatten funkade det inte längre. Innan var det natt så i praktiken 20 h. Inte skulle hon röra sig heller eftersom hon varit medvetslös och skulle observeras men glömdes bort.

Usch Mia hoppas det löser sig. Min mamma svimmade på akuten i Karlstad. Hon är så liten och smal så 14 timmar utan annat än vatten funkade det inte längre. Innan var det natt så i praktiken 20 h. Inte skulle hon röra sig heller eftersom hon varit medvetslös och skulle observeras men glömdes bort.
Tack, det är bättre idag och hon är piggare nu men ligger inne fortfarande. Skulle på röntgen redan för flera timmar sedan men de har fullt upp och det kan jag förstå att de sliter med, det jag blev så förbannad över är att hon prioriterades bort under så lång tid trots svåra smärtor och utan att någon ens sett henne.

@Mia_R:

Ja, tyvärr måste man vara tillräckligt frisk för att kunna bråka för att få vård. Verkar speciellt gälla gamla och kvinnor oavsett ålder. Jag har bråkat så mycket å mina egna samt föräldrarnas räkning.

Hoppas mor din mår bättre snabbt.

/Karlsson, jävligt jobbig anhörig/patient

jag vill inte vara utan CSN för att de gav mig fel information
jag vill inte att min häst ska ha blivit sparkad i hagen
jag vill inte behöva ringa veterinär på måndag (så håll tummarna för mig att jag slipper detta i alla fall)

Jag vill inte vara vaken halva-hela natten för att jag inte kan sova, men heller inte får ro att ligga och vila.
Jag vill inte känna mig som en zombie för att jag inte lyckas sova.
Jag vill inte ha ett brutet finger.
Jag vill inte vara sjukskriven.
Jag vill inte vara hemma imorn istället för att åka och fira en vän som fyller år, pga nämnda sömnbrist.
Jag vill inte känna mig så jävla trött inombords.

Blää.

Jag villinteäta värktabletter men nu går det inte längre.
Jag vill inte ha ont i alla mjukdelar bara för att jag (som vanligt) simmade igår. Den som konstruerade min kropp måste missat nåt väsentligt.

Jag vill inte ha huvudvärk. Det förstör hela dagen.

Dessutom vill jag inte vara själv hemma, skulle ju rida ungponnyn...

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 014
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 024
Senast: Whoever
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 421
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
1 222

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Halt efter vila
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar