Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill inte gå ut i snöblåsten och hämta ved... Men jag vill inte heller vara utan brasa...
Jag veeeet, därför ställde jag in mitt besök hos min kompis pga vädretJag vill inte köra bil på hala vägar Får sån jävla ångest efter olyckan förra vintern vill bara grina och ställa bilen men måste ju ta mig till och från jobbet. Lusar fram i 45-50 på 70 vägar med blinkande bilar bakom
Men den där idiotiska skolan hävdar att de har skolplikt och inte alls är till för att arbeta i hemmet...Du har väl barn? Baserat på mina egna barndomsminnen skulle jag påstå att det är det de är till för?
Men den där idiotiska skolan hävdar att de har skolplikt och inte alls är till för att arbeta i hemmet...
Alternativt så kommer de ju hem från skolan och kan då bära in ved så det räcker till i morgon kväll, när de kan bära in mer ved så det räcker till kvällen efter osv.Äh, de får ju bara kliva upp ett par timmar tidigare och jobba så du kan ha det bra medan de är borta och latar sig i skolan! Framförhållning.
@Monstermom och @Mia_R Ni är så smarta! Jag ska tala om för barnen hur landet ligger när de kommer hem! Tusen tack för bra råd!
Jag vill inte gå ut i snöblåsten och hämta ved... Men jag vill inte heller vara utan brasa...