Jag vill inte!

Jag vill inte köra bil på hala vägar :( Får sån jävla ångest efter olyckan förra vintern vill bara grina och ställa bilen men måste ju ta mig till och från jobbet. Lusar fram i 45-50 på 70 vägar med blinkande bilar bakom:crazy:
Jag veeeet, därför ställde jag in mitt besök hos min kompis pga vädret :(

Jag vill fortfarande inte vara sjuk! MORR. Ska dock till vårdcentralen om ett par timmar, de kanske har någon dunderkur. Jag vill inte ha beskedet "virus, ta två alvedon och vila"...

Jag vill inte jobba heltid i ett jobb där man schemalägger bort min lunch (jodå).
Jag vill inte städa (och det är förvånande hur duktig man kan bli på att titta åt andra hållet).
Jag har egentligen inte lust att åka in för ponnymätning i eftermiddag (inte jag som ska tävla ponny men ponnyn är min).

Jag vill inte att min dotter ska ha glömt sin dator i säkerhetskontrollen på flygplatsen i Mumbai när hon befinner sig i Chennai och hennes telefon integår att ringa till andra delstater i Indien. Datorn behöver hon för både plugg och jobb dit hon ska. Jävla skit alltså.

Jag vill inte känna mig så fattig som jag gör nu när jag letar bostad i centrala Göteborg. Det känns helt hopplöst! Hur mycket pengar är folk villiga att lägga på en bostad? Har de inget annat de vill göra i livet än att bo?? Blir så trött på det.

Jag vill inte att mitt ex ska bråka om bilen. Jag behöver den mer än han, han får nöja sig med att få sin halva del utbetald så får han köpa en egen.

Jag vill inte att det ska regna mer, jag vill ha snö och solsken så jag kan ta ut längdskidorna på en tur.

Jag vill inte att det ska snöa mer. Vill ha barmark, hatar ljudet av snö under skorna!:arghh::D
Jag vill inte att det ska vara så högt intag på min drömutbildning, känns riktigt jävla piss då jag tror jag skulle passa i yrket, och att jag skulle älska det.
Jag vill inte längre vara hypokondriker, ständigt leta fel som jag såklart hittar och nojar sönder över. Mitt psyke pallar det inte längre. 22 år gammal och allt jag nojar över är att dö, hatar min hjärna, varför kan den inte bara fokusera på att LEVA istället.
Jag vill inte längre att min pappa ska vara sjuk, jag vill inte att cancerhelvetet sakta men säkert ska få honom att tyna bort, min fina starka älskade pappa som alltid kämpar så och håller lågan uppe.Kunde han åtminstone inte fått en cancerform man faktiskt kunde bli frisk från.
Jag vill inte ens tänka tanken att han en dag kanske inte finns längre. Ändå gör sig tanken sig ständigt påmind.jagvillintejagvillinte.

Jag vill inte vara ensam utan nära vänner.
Jag vill inte veta att jag kommer att leva ensam resten av livet.
Jag vill inte att mitt ex skall vara oförmögen att ta hand om barnen.
Jag vill inte vara trött och insnöad på min häst eller på ett hästforum.
Jag vill inte känna mig ledsen längre.
Jag vill inte känna mig tjock.
Jag vill inte banta ;)

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 014
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 024
Senast: Whoever
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 421
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
1 222

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Halt efter vila
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar