Jag vill inte!

Bästa strategin för att hantera såna gubbar är att undvika dem, tycker jag. De flesta går att runda på något sätt, så att man minimerar direktkontakten. Slippa dem helt verkar tyvärr omöjligt, men med lite tur kan de vara så långt borta i organisationen att man bara behöver interagera med dem nån gång om året.
Totalt sett genom mitt liv har jag varit framgångsrik när det gäller att undvika dem, men just nu är det besvärligt med en som hänger ihop med ett av mina projekt.

Men du tycker inte att undvikande är fel, fusk eller fegt, då?

Jag tycker det är jäkligt jobbigt med den här nya wrapsemlan. Känns som den ropar alldeles för högt och min vikt riskerar att rasa iväg....på det lite mer seriösa stadiet så velar jag högst betydligt om jag ska flytta många mil för en ny tjänst som är rolig kul intressant och utmanande. Jag vill inte bo där jag bor för tillfället men samtidigt är det ju tryggt. Suck. Vill inte fatta beslutet bara.

Jag ville inte bli utan csn när jag skulle plugga
Jag vill inte att min katt ska ha cancer
Jag ville inte att min kuse skulle bli skadad och behöva operation
Jag ville inte att min bil skulle gå sönder
Jag ville inte att mina sparpengar som skulle ta mig igenom min csn-lösa studieperiod skulle ätas av upp av operation och bilköp
Jag ville inte att ytterligare saker skulle drabba hästen
Jag vill inte att det ska hända lika mycket tråkiga saker som det gjort det senaste halvåret
Jag vill inte behöva leva på mina föräldrar
Jag vill inte vara trött
Jag vill inte vara utan socialt liv (men ja, socialt liv kostar ju pengar man inte har)
Jag vill inte vara ledsen

Förhoppningsvis blir det bättre snart.

Jag vill inte ta tag i mitt kaos till tvättstuga i helgen som jag råkade säga att jag ska göra. Borde verkligen röja där men det är ju så tråååkigt

Jag vill inte banta men måste ta tag i mina trivselkilon då jag verkligen otrivs! Suck och stön...

Jag vill inte vänta på att mitt missfall ska komma igång under dagen. Fostret dog för fyra veckor sedan men önskar bara att vi kunde slippa.... :(

Nej, det upptäcktes i förrgår och har tagit cytotec idag (skrapning var inte ens ett alt enligt sjukhuset), så bara att hoppas att det räcker så. Tunga dagar nu :(

Jag vill inte fortsätta med de här eviga förkylningarna som aldrig tar slut. Det är jobbigt för kroppen att inte fått vara ordentligt frisk sedan oktober. Frisk som en nötkärna i övrigt...

Jag vill inte köra bil på hala vägar :( Får sån jävla ångest efter olyckan förra vintern vill bara grina och ställa bilen men måste ju ta mig till och från jobbet. Lusar fram i 45-50 på 70 vägar med blinkande bilar bakom:crazy:

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 014
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 024
Senast: Whoever
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 421
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
1 222

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dagens nagellack!
  • Hiss och diss del 5
  • Sodastream

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar