Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas bebben snart är kry.Jag vill inte att min bebis ska vara sjuk mer.[/QUOT
Hur hanterade du honom?Jag vill aldrig mer träffa en enda gubbig maktgubbe i samband med jobbet!
Hur hanterade du honom?
Jag biter ihop. Inte särskilt utvecklande som strategi betraktat.
Den jag tänker på just nu, mår jag direkt dåligt av och skulle verkligen behöva en strategi för att hantera, utöver att blunda och hålla för öronen.
Men jag vill inte utveckla strategier för sådana gubbar, jag vill slippa dem!
Det där känner jag igen, men i mitt fall handlade det om epilepsi. Jag vill inte tvingas inse att jag förmodligen aldriig kommer att kunna arbeta inom mitt yrke igen.Jag älskar den här tråden för hela dagen har jag funderat på varför det känns som om jag bara vill typ ge upp och ligga hemma i sängen och pilla mig i naveln i stället, resten av livet. Jag vill inte inse att jag har sämre kapacitet att jobba än innan jag fick hjärnhinneinflammation. Jag vill inte ha nedsatt binjurefunktion så mitt tyrosin-värde inte är bra och jag inte får adrenalinkickar längre eller känner att jag har någon högre växel fast jag behöver det. Jag vill inte inse att jag faktiskt inte har så hög koncentrationsförmåga som jag hade förut.
Jag är f.ö. en av de som jobbar 80 %, för att jag faktiskt inte klarar mer. Och jag vill inte erkänna för mig själv att det är så. Tack och lov att jag har ett jobb som gör att jag klarar att ha det så ekonomiskt. Men jag tror faktiskt jag skulle prioritera hälsan före pengarna även om jag jobbade med annat.