Jag vill inte!

Jag vill inte vara inte gravid.
Jag vill inte vara så trött.
Jag vill inte ha en massa lera.
Jag vill absolut inte jobba heltid.

Det är så mycket jag inte vill just nu, att jag inte ens vet var jag ska börja....

Jag vill inte att hunden ska hosta :( Ska prata med veterinären imorrn när vi klipper klorna på henne och boka tid för att kolla hostan. Försäkringen hennes täcker ju bara olycksfall så suck...

Alla ni som inte vill jobba heltid, måste ni? För min del spelar det ingen roll, jag får inte mer pengar om jag jobbar heltid än om jag jobbar deltid,däremot försvinner ju skulden fortare, men det vägs mot mitt mående.
Jag jobbar hellre 75% och mår bra än att jobba heltid för att minska skulden fortare och inte klara resten av livet. Är ju sjukskriven nu men annars

Jag vill ine vara vaken flera timmar till. Är så trött.

Fast det går säkert över om en stund när min kompis från huvudstaden landar här för övernattning. Vi ska prata hål i huvudet på varann :D

Jag vill inte ha världens tråkigaste jobb och jag vill inte städa...
Dessutom vill jag inte att min familj ska bo 50 mil bort och jag vill inte heller flytta hem igen, hur löser man det? :D

Jag vill inte vara sjuk mer, är så rastlös just nu! (Feber och halsont så det är ju övergående men det sugerrrr)
Jag vill inte vara ensam hemma, min pojkvän var här hela helgen men nu har han åkt hem (är en timma emellan våra respektive bostäder) och det är tråkigt att vara ensam nu när jag är van att ha honom här. Måste nog flytta ihop med den där mannen.

Alla ni som inte vill jobba heltid, måste ni? För min del spelar det ingen roll, jag får inte mer pengar om jag jobbar heltid än om jag jobbar deltid,däremot försvinner ju skulden fortare, men det vägs mot mitt mående.
Jag jobbar hellre 75% och mår bra än att jobba heltid för att minska skulden fortare och inte klara resten av livet. Är ju sjukskriven nu men annars
Jag har länge velat jobba deltid, men det ska funka med jobbet också och deltidstjänster växer inte på träd de branscher jag jobbat. Men det vore nog bra för många!

Hej!

Jag vill inte att det ska vara isgata på våra sandvägar- jag kan ju inte rida då ju!
Jag vill inte vara sjukskriven för utmattningsdepression, jag vill orka med både jobb och liv, just nu orkar jag ingenting och det tar knäcken på mig fullständigt!

/Lavinia

Jag älskar den här tråden för hela dagen har jag funderat på varför det känns som om jag bara vill typ ge upp och ligga hemma i sängen och pilla mig i naveln i stället, resten av livet. Jag vill inte inse att jag har sämre kapacitet att jobba än innan jag fick hjärnhinneinflammation. Jag vill inte ha nedsatt binjurefunktion så mitt tyrosin-värde inte är bra och jag inte får adrenalinkickar längre eller känner att jag har någon högre växel fast jag behöver det. Jag vill inte inse att jag faktiskt inte har så hög koncentrationsförmåga som jag hade förut.

Jag är f.ö. en av de som jobbar 80 %, för att jag faktiskt inte klarar mer. Och jag vill inte erkänna för mig själv att det är så. Tack och lov att jag har ett jobb som gör att jag klarar att ha det så ekonomiskt. Men jag tror faktiskt jag skulle prioritera hälsan före pengarna även om jag jobbade med annat.

Jag vill inte åka till Sthlm imorgon och göra ett prov/test på ett ämne som jag tycker är DÖDENS trist!! ALLA andra 75 personerna (utom jag + ett fåtal till) klarade det förbannade provet i November men inte jag. Skitans skit! Gaaaah!!:banghead: Jag kommer inte att klara det där provet imorgon..:wtf: Dessutom måste jag bo kvar i Sthlm TVÅ nätter pga nått fånigt chefsmöte alla är kallade på! O_o

Jag vill HEM till mitt torp, mina katter och hästar! :mad:

Jag vill inte känna mig konstant deppig.
Jag vill absolut inte jobba heltid, vilket jag inte gör heller. Har 85 % och mer skulle jag inte fixa. Tufft som det är nu.

Jag vill inte bo där jag bor.

Jag vill inte fira min 30-årsdag ensam med katten (där jag bor) pga. att jag inte har råd att flyga hem eftersom bilen både ville ha nya vinterdäck och service på samma gång :(.

Jag vill inte vara arbetssökande
Jag vill inte få en drös med massutskickade tack men nej tack svar.
Jag vill inte snart tvingas till meningslösa aktiviteter bara för att :
Jag vill inte p g a regelverket vara begränsad till hur många dagar jag kan vara ledig med bebis.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 014
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 024
Senast: Whoever
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 421
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
1 222

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sodastream
  • Valet i USA
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar