Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Är det någon här på buke som är med i det? har nyss hittat deras verksamhet och det verkar ju jätteroligt. Speciellt äventyrsgrupperna...
Svar
0
· Visningar
339
Senast: canine
·
Äldre Jag och sambon planerar att flytta till Boden om ett par år. Eftersom jag aldrig varit längre upp i Sverige än Göteborg, har jag ingen...
2
Svar
24
· Visningar
3 235
Senast: Cilva
·
Äldre Någon som såg dokumentären om tekopps djuren i torsdags på kunskapskanalen? Vad tycker ni om fenomenet? gulligt och behändigt med litet...
Svar
4
· Visningar
714
Senast: purity_666
·
Äldre För länge sedan hade jag en period där jag spelade in varenda förhäxadavsnitt, en gång glömde jag stänga av inspelningen efter förhäxad...
Svar
0
· Visningar
470
Senast: astronaut
·
Äldre ...som det så fint heter. SVT2 sänder just nu en dokumentär om nationalism i Sverige och Europa.
2
Svar
23
· Visningar
2 413
Senast: Sleepy
·
Äldre Vi ska åka till London en helg i vår. Det är jag, maken och min mamma som ska åka. Problemet är boendet. Maken sitter i rullstol, så...
Svar
8
· Visningar
921
Senast: Saija
·
Äldre Var ute och rastade min atv idag o passade på att mysa till det med att tända en brasa och grilla:) men halva grejen för mig är att...
Svar
2
· Visningar
685
Senast: Gramse
·
Äldre Vad har ni för bolag? Vad betalar ni i månaden? Jag själv har fortfarande trygg hansas "trygga barn" som min mamma försäkrade mig i för...
Svar
17
· Visningar
1 241
Senast: Korven
·
Äldre Jag har legat inne på psyk under lpt nu ett bra tag och har inte tagit några mediciner då jag inte mår bra av dom. Jag mår enbart sämre...
Svar
9
· Visningar
1 174
Senast: Grazing
·
Äldre Alltså inte gästen utan just jästen :) Vet att det i någon tråd om bakning fanns ett sätt att se om jästen är Ok eller för gammal...
Svar
7
· Visningar
5 507
Senast: sweep
·
Äldre Jag antar att det finns ett helt gäng bukefalister som har varit på semester i New York. Det jag skulle vilja ha tips om var i New York...
2
Svar
21
· Visningar
1 252
Senast: Kakis
·
Äldre Det är snart dags för mig och mitt syskon att sälja det hus där vi är uppvuxna. Ena föräldern gick bort för drygt fyra år sedan och den...
Svar
14
· Visningar
3 357
Äldre Det råder på grund av vädret halka i stora delar av Sverige. Vägsalt används på större vägar för att förhindra svåra olyckor och öka...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
7 066
Senast: hastflicka
·
Äldre 2004 fick jag av min nu avlidne sambo en halvlång jacka i fuskpäls. Mycket vacker, ser ut som standardmink. Av någon anledning har denna...
Svar
7
· Visningar
1 231
Senast: Trani
·
Äldre Ger det något lyse öht? Någon som provat? Eller har någon annan lösning för lampa (utomhus) när det är 100-200 meter till närmaste el...
Svar
1
· Visningar
638
Senast: tanten
·
Äldre Tänkte det vore skojigt med en Dagens tips-tråd? Där man kan tipsa om viktiga och mindre viktiga saker :D Mitt dagens tips är att köpa...
2
Svar
21
· Visningar
1 695
Senast: Ceta
·
Äldre Jag har tyvärr blivit med parasiter och behöver sanera hela lägenheten :crazy: Har en Menuett ångtvätt från Jula, som jag tänkte kunde...
Svar
2
· Visningar
932
Senast: MissFideli
·
Äldre Blev nyss uppringd av soc som undrade om jag ville bli kontaktperson åt två ungdomar :) Kommer att få närmare information nästa vecka...
Svar
6
· Visningar
993
Senast: Niyama
·
Äldre Nu äter vi mackor till frukost barnen och jag, men skulle vilja göra något annat. Det måste gå fort att göra i ordning (därav mackor)...
2
Svar
30
· Visningar
3 390
Senast: YaHilweh
·
Äldre - Kombi - Lämplig yta i bagaget för 2 mellanstora hundar - Inte för stor och inte för liten - Ett mellanting helt enkelt! Kom med tips...
2
Svar
27
· Visningar
1 462

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka