Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre ska beställa en kappa från Desiqual och hört att deras storlekar är små. Har någon erfarenhet av detta märke?
Svar
6
· Visningar
736
Senast: Sol
·
Äldre Vi är 2-5 personer som hade tänkt köra ner till Berlin till helgen men vi vet inte vilken väg, via dk eller Trelleborg- Rostock? Vad är...
Svar
17
· Visningar
9 821
Senast: anna_panna
·
Äldre Ja vilket föredrar ni? Fördelar och nackdelar med de olika? Egentligen tycker jag posten är bäst, men tyvärr dyrt. Schenker funkar lite...
2
Svar
21
· Visningar
1 542
Senast: Korven
·
Äldre Som väntat valdes idag Anna Kinberg Batra som Moderaternas nya partiledare. I vilken riktning tror ni att hon kommer föra partiet? Vad...
Svar
17
· Visningar
1 063
Senast: sjoberga
·
Äldre Om man tar säg en dyr speldator på avbetalning för säg 20 tusen. Vad händer med dessa så kallade lånade pengar om bolaget skulle gå i...
Svar
9
· Visningar
1 224
Äldre Funderar på att dra med mig sambon på en natts övernattning inom Sverige i mars men kan inte bestämma mig för vart någonstans. Det får...
2
Svar
26
· Visningar
1 844
Äldre På en vanlig medelstor parkering invid 2 livsmedelsaffärer sprang 4 individer kring och försökte förtvivlat kränga rosor till överpris...
Svar
4
· Visningar
614
Äldre Betyder ord man säger på tex fyllan någonting egentligen? Är det någonting man bör ta på allvar eller är det något svammel som man kan...
Svar
4
· Visningar
753
Senast: Grazing
·
Äldre i det blå skåpet igen https://www.facebook.com/marcus.birro/posts/899701933407822?pnref=story...
2
Svar
33
· Visningar
2 325
Äldre Alltså, jag förstår att detta verkligen är en svår fråga men hur mycket ska man räkna med att räntan kan gå upp om man köper lägenhet...
Svar
3
· Visningar
866
Senast: TinyWiny
·
Äldre Skulle behöva ett snabbt svar, och google är inte tydligt nog... Jag har ett Multicard (Mastercard) som jag fick hemskickat i samband...
Svar
9
· Visningar
5 951
Senast: bejkonfis
·
Äldre Är yttrandefriheten i Europa hotad nu? Vad gör vi åt problemet med att det finns extremister som med våld försöker förhindra satir...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
6 329
Senast: hastflicka
·
Äldre Går Söder ut med, underförstått att man kan lasta Islam för de terrordåd enskilda fanatiker utför. I den logikens namn måste vi väl ta...
2
Svar
37
· Visningar
2 417
Senast: Och_Aye
·
Äldre Tänkte vi kunde ha en tråd för de (som jag) som vill få tummen ur och göra året 2015 till året då man slutade skjuta upp saker och...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 350
Senast: chio
·
Äldre Hej! Ni som har gått ut gymnasiet, vad fick ni för betyg i svenska 6, engelska 6 och matte 2a? Om ni nu hade dom kurserna.
Svar
1
· Visningar
464
Senast: DeadSerious
·
Äldre Är den så rolig som den ser ut? Jag hade först siktet inställt på en Golf, men de ligger ändå rätt lika i pris för modellerna från...
Svar
12
· Visningar
1 112
Senast: Elina8
·
Äldre Vilken/vilka affärer tycker ni har bäst baskläder? Jag måste uppdatera mina baskläder, främst linnen och t-shirts. Jag använder mycket...
2
Svar
35
· Visningar
5 006
Senast: Niyama
·
Äldre Jag söker efter ett äldre ord motsvarande dagens brat eller stekare. Vad kallades överklassen/bortskämda personer på typ 20-40 talet...
2
Svar
27
· Visningar
4 634
Senast: prallan
·
Äldre Vi behöver köpa nya vinterdäck till bilen och jag har hela tiden tänkt att det skall vara dubbdäck för jag har alltid haft dubbdäck. Har...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
8 391
Senast: Smulan75
·
Äldre Jag undrar om det är någon här som har tips på sevärdheter man bara inte får missa på de skotska högländerna, norr om Loch Ness? Jag...
Svar
8
· Visningar
1 527
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama