Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

• Omröstning Omröstning
Äldre Ska på 50-årsfest om 2 veckor och tror att jag måste införskaffa mig en klänning tills dess. Jag har hittat några varianter som nästan...
Svar
13
· Visningar
1 889
Senast: pepp
·
Svar
0
· Visningar
218
Senast: Angua
·
Äldre Vi ska så småningom renovera hemma, och då är jag osäker på om jag vill ha kvar ett finbord i "finrum". Det vi har används 3 gånger om...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 141
Senast: Kaki
·
Äldre För några dagar sedan stod den svenska pressen unisont och fördömde morden på sina franska kollegor. Överallt förbereddes det att...
Svar
7
· Visningar
1 009
Senast: Hiddeous
·
Äldre Jag har lite oväntat fått möjlighet att hyra en lokal billigt. Och tanken på att ha eget företag har länge funnits, helst något med...
Svar
17
· Visningar
1 183
Senast: Lejonelle
·
Äldre Har önskat mig en kånken länge och ska nu få en i födelsedagspresent, men jag kan ej bestämma mig för vilken jag vill ha!? Den vanliga...
Svar
12
· Visningar
5 731
Äldre Den här gången om vi ska gå med i NATO eller ej. Men jag undrar om man verkligen är medveten om att man öppnar Pandoras ask genom att...
Svar
1
· Visningar
423
Senast: Oldie
·
Äldre Äter Yasmine 28 och gick på en dos med penicillin som började den 4e jan och slutade den 8 jan. Under perioden jag åt penicillinet så åt...
Svar
6
· Visningar
1 145
Senast: Kolbeinn
·
Äldre Det har uppkommit en facebookgrupp där svenska jihadister hyllar attentatet i Frankrike. Läs mer här...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 730
Senast: Trygg
·
Äldre Jag har fastnat! Behöver räkna ut hur mkt effekt (W) man får ha på en lampa. U är 12 V. 20-70 VA är.. VA. Men hur räknar jag ut antal W...
Svar
6
· Visningar
860
Senast: Ziki
·
Äldre Någon som har erfarenhet av att resa till Japan, och då kanske särskilt under juni? Vi tänkte eventuellt åka dit i början/mitten på juni...
Svar
7
· Visningar
1 315
Senast: GoLightly
·
Äldre Hej! Jag och sambon har pratat smått om att flytta till Åland. Vi vill ha en förändring i våra liv, pröva något helt nytt. I tankarna...
Svar
8
· Visningar
5 937
Senast: Pox
·
Äldre Jag lyckades glömma bort mina inplastade ugnsformar när jag värmde upp ugnen, resultatet kan ni nog räkna ut ;) Plasten hann bara smälta...
Svar
5
· Visningar
17 517
Senast: VLMF
·
Äldre Några som har lust att dela med sig av sina bästa bolognese recept?
Svar
0
· Visningar
340
Äldre Hej allvetande och smarta buke, jag behöver hjälp innan jag blir helt gråhårig! Som några av er kanske vet (från dejtingtråden) så...
Svar
5
· Visningar
658
Senast: aida
·
Äldre Min vän och jag har försökt räkna ut en sak men vi är ju båda usla på matte så den summan vi fick upp tror jag inte stämmer. Om Anna...
Svar
15
· Visningar
1 344
Senast: golit
·
Äldre Jag har i många år funderat på att skriva en bok (faktabok) men det har alltid runnit ut i sanden. Men nu är jag på g igen :-) Men hur...
Svar
2
· Visningar
585
Senast: via
·
Äldre Jag och min familj har helt olika syn på hur kuddarna ska arrangeras i sängen. Jag vill ha 2 ordentligt platta kuddar som läggs ovanpå...
2
Svar
30
· Visningar
2 387
Äldre Om jag kryssar i "alla vänner utom X" kan se min status, denna X kan då inte heller se tex "Y har kommenterat filles status"? Den...
Svar
6
· Visningar
771
Senast: kamomillo
·
Äldre Var och hur skulle ni resa under 2-3 veckor i juni, om ni fick välja helt fritt? Jag och sambon har världens i-landsproblem där vi inte...
2
Svar
21
· Visningar
1 285
Senast: Sedna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar