Resmål i början/mitten på juni?

Garanterat en hit :up:
Jag drömmer om att köra Vancouver till San Francisco. Seattle ska vara en häftig stad har jag hört ;)

Jamen eller hur, visst borde det bli en bra resa :) Hela kvällen har jag nu läst lite flyktigt om Yellowstone också (och sett otaliga dokumentärer om det tidigare) och känner att nu bara måste jag dit!

Vancouver ner till San Francisco är säkert en himla häftig rutt också, och San Fran är typ världens mysigaste stad. I topp på min lista!

Jamen eller hur, visst borde det bli en bra resa :) Hela kvällen har jag nu läst lite flyktigt om Yellowstone också (och sett otaliga dokumentärer om det tidigare) och känner att nu bara måste jag dit!

Vancouver ner till San Francisco är säkert en himla häftig rutt också, och San Fran är typ världens mysigaste stad. I topp på min lista!

Det skulle bli en grym resa! :) Mina föräldrar körde Yellowstone -Seattle och var mer än nöjda. San Francisco är i topp på min lista med! men tror att SF skulle kunna få konkurrens av Seattle :D

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 013
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 087
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 178
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 576
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar