Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Tycker att mina framdäck har börjat bli lite "platta", de är iaf plattare än bakdäcken (ska det hara så?) Antar att man måste fylla på...
2 3
Svar
49
· Visningar
19 115
Senast: hagel
·
Äldre Såg ett sånt där program om gränsbevakning i USA. De tog frukt m.m. från inresande för att de inte skulle komma in i landet och sprida...
Svar
7
· Visningar
1 125
Senast: hagel
·
Äldre Ska bjuda på middag på fredag men har lite idétorka. Vill göra någonting festligt men samtidigt enkelt då jag kommer hem ganska sent och...
Svar
14
· Visningar
2 353
Senast: Idas
·
Äldre Går och känner mig småsugen på något sött. Typ godis eller choklad. Men jag har lovat mig själv att jag inte ska ta något. Måste lyckas...
Svar
9
· Visningar
1 432
Senast: Maoam
·
Äldre Tänkte snabbt kolla om någon vet lite mer än jag om motorvärmare.. Min bil har motorvärmare samt kupévärmare. Jag kan inte hitta några...
Svar
12
· Visningar
2 579
Senast: Modest
·
Äldre Jag har alltid tyckt att det här med nyårslöften varit ganska larvigt, det är alltid samma löften år ut och år in och ingen lyckas hålla...
2
Svar
23
· Visningar
1 782
Äldre Jag hyr en etta av ett stort fastighetsbolag. I tisdags kväll lämnade jag lägenheten utan att ha märkt något ovanligt och kom tillbaka...
Svar
19
· Visningar
3 205
Senast: As_Vegas
·
Äldre Tänkte först lägga den på värdelöst vetande men det är inte värdelöst. Vi har ju förr haft långa trådar om menskoppens förträfflighet...
Svar
12
· Visningar
1 988
Senast: Borttaget konto
·
Äldre Jag vill ha era bästa (gärna enkla) recept på glutenfria frallor! Går säkert att googla sig till, men vill ha ett recept som verkligen...
Svar
5
· Visningar
1 149
Senast: pepp
·
Äldre Jag har på något vis fått in något som luktar as i bakluckan. Lokaliserade några fläckar (vars ursprung jag inte vet) som källan till...
Svar
4
· Visningar
697
Senast: Jamtland
·
Äldre Jag råkade visst boka en liten spontanresa till Budapest om två veckor - jag och en tjejkompis kom fram till att vi behövde det såhär...
Svar
14
· Visningar
1 705
Senast: toughcookie
·
Äldre Jag ska köpa ny bil! :) Då jag bor på landet och vid en lång brant backe har jag tänkt att kag helst vill ha fyrhjulsdrift. Jag vill...
2
Svar
29
· Visningar
2 484
Äldre Jag försöker febrilt komma på vilka tre filmer det är jag söker efter, men hittar inte. Såg dessa som barn så minnet är lite svajigt...
Svar
9
· Visningar
1 332
Senast: Nikkis
·
Äldre Ja, det vill jag ha nu när jag har körkort! Det får nog bli en lite äldre bil, eftersom min gräns i dagsläget går vid ca 20 k. Jag...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 275
Senast: ThomasM
·
Äldre Ska köpa ny bil. Min mamma (som är sponsor denna gången) har hittat en Suzuki Liana. Är det bra bilar?
Svar
19
· Visningar
2 491
Senast: lil-sis
·
Äldre På mellandagarna fick vi en räkning som skickats till sambons hus, 6 mil bort trots att vi gjort adressändring hos företaget. Men de har...
Svar
18
· Visningar
2 432
Senast: Bexzor
·
Äldre Jag är på jakt efter en ram där bilden är som ett kollage, flera bilder i samma eller hur man ska säga. Typ 20x20 i storlek, och gärna...
Svar
1
· Visningar
429
Senast: EmmaN
·
Äldre Jag undrar om det finns någon där ute som kan förklara kortfattat hur det egentligen ligger till. Jag försöker själv förstå. Ska själv...
2
Svar
28
· Visningar
2 132
Senast: lil-sis
·
Äldre Jag behöver hjälp! "Måste" ha en jacka från Monki som är slutsåld i Luleå, nämligen denna: Stl XS eller S! Finns det nån vänlig...
2
Svar
24
· Visningar
2 598
Senast: pepp
·
Äldre Vi står för förrätten på nyår - jordärtskockssoppa med parmesan- eller parmachips. Men! Vad sjutton dricker man för gott till det...
2
Svar
20
· Visningar
8 364
Senast: Comatose
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar