Nyårslöften 2015

• Spara mer pengar och inga onödiga inköp
  • Börja springa igen, målet är Hundlöpet
  • Blogga bättre
  • Börja med yoga och pilates för att träna upp ond rygg/axlar

1. För varje negativ tanke jag tänker måste jag tänka en positiv om samma sak. (Varje år lovar jag detta och håller det halvbra).
2. Sluta att gå i mysdress.
3. Börja rida lektion med pållen igen.

Mysdress är undanstoppad och träning bokad!

Nyårslöfte vet jag inte, men jag har lovat både mig själv och min sambo att inte ta på mig så mycket grejer att jag får magkatarr, svårt att sova och bara glömmer saker hela tiden.

Det ska nog gå bra, hoppas jag. Jag är klar med skolan i februari och efter det har jag bara mitt jobb. Jag ska hålla betydligt färre kurser och lägga fokus på mina egna hundar istället. Jag har gått ur styrelsen.

Problemet blir att hålla det under året, men det ska jag jobba på!

Eftersom mitt 2014 var ett hemskt år är mitt nyårslöfte att 2015 ska vara mycket bättre.
Helt enkelt "ha sjukt kul, gör inget du inte vill och slappna av!" :)

Liknande trådar

Hundhälsa Min första hund är nu 11 år (dvs hon är den äldsta hunden jag än så länge har haft), och hon har under åren använt sina tänder en del -...
Svar
2
· Visningar
391
Senast: Jeps
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 802
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 915
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 157
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar