Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Fick idag reda på att jag verkligen kan gå på min brors 30årsfest, vilket känns superkul! Ännu roligare att det är gatsbytema som...
Svar
0
· Visningar
546
Senast: Isituss
·
Äldre Jag försöker ta steget över i den digitala tidsåldern och har fått fiber-bredband indraget i kåken. Nu öppnar sig möjligheter att lämna...
Svar
5
· Visningar
2 897
Senast: skiesabove
·
Äldre När någon frågar mig vilka filmer jag gillar bäst så svarar jag: thrillers, skräck och rysare. Men på engelska finns ju bara thrillers...
Svar
2
· Visningar
595
Senast: purity_666
·
Äldre Jag har en motorsåg - och små träd som skulle behöva sågas ner. Har aldrig använt en motorsåg, vet inte hur man gör, är nog rädd för den...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
8 230
Senast: aprilmaj
·
Äldre Min sambo och jag hyr ett hus. Idag när vi kom ner i källaren stod den under 1 dm vatten ... Vi fick ringa nåt journummer och nu är det...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 236
Senast: Jen80
·
Äldre Behöver dock inga skyll dig själv kommentarer. Jag hittade ett hus att hyra i somras. Trots mina skulder mm så fick jag lov att hyra...
9 10 11
Svar
205
· Visningar
36 736
Senast: Inte_Ung
·
Äldre Behöver nyanserande motargument i debatten. Jag har bekanta som tycker att mycket av det SD förespråkar är bra, så bra att jag bekymrar...
13 14 15
Svar
284
· Visningar
16 082
Senast: aprilmaj
·
Äldre Vad har ni för förhoppningar och förväntningar på det nya året? Vad tar ni med er från förra året? 2014 var året jag helst vill...
Svar
16
· Visningar
997
Senast: lovely_piff
·
Äldre Akutproblem så här en fredagskväll! Har beställt en kriminellt snygg sommarklänning som jag ska ha när jag drar till solen den 10nde...
Svar
7
· Visningar
1 627
Senast: Idas
·
Äldre Hej! Nu är det så att jag har ett problem. I kontraktet på hästens stallplats står det att pengarna ska vara inne på konto senast sen...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 686
Senast: Rosett
·
Äldre I samhället där jag bor finns ett gäng med fylltrattar som kör bil när de är såväl påverkade (onyktra) och körkortslösa. Det är äldre...
Svar
17
· Visningar
1 240
Senast: Snubbelfot
·
Äldre Jag blev övertalad att gå på nyårsfest med lite cirkustema och lyckades få ihop något att ha på mig. Detta innebar ett lån av korsett av...
Svar
18
· Visningar
1 082
Senast: Gnist
·
Äldre Kloka bukefalister, jag behöver era råd hur jag ska ställa mig i en fråga. En nära bekants vän till mig har problem med bostaden. Läget...
Svar
16
· Visningar
1 254
Äldre Ja, jag antar att jag inte är den enda som blir hemma av någon anledning - i mitt fall sjukdom samt katt som aldrig upplevt fyrverkerier...
10 11 12
Svar
226
· Visningar
12 010
Äldre Om ni flyttar, hur fort känner ni er hemma? Och vad är det som avgör om ni känner er hemma?
5 6 7
Svar
130
· Visningar
6 141
Senast: lil-sis
·
Äldre Nu önskar jag lite tips, vill ha en app där jag vill kunna se vilken väg jag gått/ridit, hur långt och hur lång tid det tog samt kunna...
Svar
7
· Visningar
671
Senast: Alexandra_W
·
Äldre Periodare tom, när han inte dricker är han glad, snäll och trevlig. När han dricker anklagar han sin fru (min kompis då) för allt...
Svar
5
· Visningar
999
Senast: Mammadutt
·
Äldre Jag vill önska er alla gott nytt år. Vimse hälsar att 2015 är ett år med nya möjligheter, och bevisar detta genom att gå all in med...
Svar
3
· Visningar
717
Senast: Mirre
·
Äldre Ni som har bil, hur mycket pengar lägger ni på bränsle per månad? Vilken bil har ni och hur långt kör ni varje månad? Känns som jag...
2
Svar
36
· Visningar
2 210
Äldre Hej! Har någon här nåt förslag vad man kan sätta i en tidskapsel? Min systerdotter är 6 månader och ska "döpas", och då ska gästerna ta...
Svar
6
· Visningar
1 204
Senast: GoLightly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama